Specialist zákaznické péče (Externí) - Elektromobily
Škoda X s.r.o.
Želetavská 1525/1, Praha
Plný
Vysokoškolské
Angličtina
Marketing, média a reklama
7. 11. 2024
O pozici
Pracovní nabídka
Jako Specialista zákaznické péče budeš klíčovým článkem našeho týmu, který se stará o spokojenost našich zákazníků, ačkoliv nebude docházet k přímé komunikaci.
Co bude tvojí náplní práce?
- ???? Pravá ruka koordinátora, který je zodpovědný za zákaznickou péči na sociálních sítích
- ???? Pravidelná kontrola vytvořených zákaznických dotazů a komunikace se zodpovědnými útvary
- ✨Sledování dodržení termínů vyřešení zákaznických dotazů
- ⚖️Týdenní monitoring Škoda Connect témat v rámci komunity
- ???? Sběr data setů od zákazníků pro vyřešení zákaznických dotazů
- ???? Monitoring dotazů: Efektivní správa zákaznických dotazů a návrhy ke zlepšení zákaznické zkušenosti.
- ???? Reporting: Sledování a vyhodnocování zákaznické spokojenosti a návrh zlepšení procesů.
Co budeš potřebovat?
- ???? Vzdělání: SŠ/VŠ vzdělání (obor marketing výhodou).
- ???? Zkušenosti: Předchozí zkušenosti v oblasti zákaznického servisu jsou výhodou.
- ???? Komunikační dovednosti: Vynikající verbální a písemné komunikační schopnosti.
- ???? Jazykové znalosti: angličtina slovem i písmem
- ????️Empatie a trpělivost: Schopnost naslouchat a porozumět potřebám zákazníků.
- ???? Orientace na cíl: Proaktivní přístup k řešení problémů a dosažení stanovených cílů.
- ???? Znalost oblasti automotive – EV výhodou