Specialist zákaznické péče (Externí) - Elektromobily

Jméno/Firma
Škoda X s.r.o.
Pracoviště
Želetavská 1525/1, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Marketing, média a reklama
Vytvořeno
7. 11. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Jako Specialista zákaznické péče budeš klíčovým článkem našeho týmu, který se stará o spokojenost našich zákazníků, ačkoliv nebude docházet k přímé komunikaci.

Co bude tvojí náplní práce?

  • ???? Pravá ruka koordinátora, který je zodpovědný za zákaznickou péči na sociálních sítích
  • ???? Pravidelná kontrola vytvořených zákaznických dotazů a komunikace se zodpovědnými útvary
  • ✨Sledování dodržení termínů vyřešení zákaznických dotazů
  • ⚖️Týdenní monitoring Škoda Connect témat v rámci komunity
  • ???? Sběr data setů od zákazníků pro vyřešení zákaznických dotazů
  • ???? Monitoring dotazů: Efektivní správa zákaznických dotazů a návrhy ke zlepšení zákaznické zkušenosti.
  • ???? Reporting: Sledování a vyhodnocování zákaznické spokojenosti a návrh zlepšení procesů.

Co budeš potřebovat?

  • ???? Vzdělání: SŠ/VŠ vzdělání (obor marketing výhodou).
  • ???? Zkušenosti: Předchozí zkušenosti v oblasti zákaznického servisu jsou výhodou.
  • ???? Komunikační dovednosti: Vynikající verbální a písemné komunikační schopnosti.
  • ???? Jazykové znalosti: angličtina slovem i písmem
  • ????️Empatie a trpělivost: Schopnost naslouchat a porozumět potřebám zákazníků.
  • ???? Orientace na cíl: Proaktivní přístup k řešení problémů a dosažení stanovených cílů.
  • ???? Znalost oblasti automotive – EV výhodou