Specialista BO (Back-Office)
O pozici
Pracovní nabídka
Co vás čeká
● Zpracování objednávek, dodacích listů a objednávky dopravy
● Fakturace a následná kontrola
● Zadávání objednávek do EDITELu a jejich správa
● Organizace a archivace dokumentů, smluv a dat
● Úzká spolupráce s externí účetní společností a komunikace s bankou
● Příprava a kontrola uzávěrek
● Další administrativní úkoly, které zajistí plynulý chod kanceláře
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
● Zkušenosti s back-office prací (výhodou, ale rádi vás i zaškolíme)
● Výborné komunikační dovednosti a spisovná čeština na vysoké úrovni
● Schopnost pracovat samostatně, být pečlivý a zvládat práci pod tlakem
● Ochotu rychle a efektivně řešit problémy
● Zájem o práci s daty, čísly a tabulkami
Výhodou bude, pokud budete umět
● Znalost systému Helios je výhodou, ale nikoliv podmínkou
Co vám můžeme nabídnout
Hledáte stabilní práci v dynamickém prostředí? Jste pečliví a bystří a nebojíte řešit několik
úkolů najednou? Staňte se součástí naší společnosti Gastrotech s.r.o., kde budete mít
příležitost přispět k úspěchu značky SushiTime. Právě teď hledáme šikovného kolegu či
kolegyni na pozici Specialista BO (Back-Office). Připojte se k nám a pomozte nám udržet vysoký standard našich služeb!
● Přátelský tým, kde se budete cítit jako doma
● Notebook a mobilní telefon k osobnímu využití
● Dobré platové ohodnocení