VEDOUCÍ ODDĚLENÍ HOSPODÁŘSKÉ SPRÁVY
O pozici
Pracovní nabídka
VEDOUCÍ ODDĚLENÍ HOSPODÁŘSKÉ SPRÁVY
Máte schopnosti vést a koordinovat útvar hospodářské správy,
jak po technické, tak po personální stránce?
Chcete se starat o technický provoz budov a vozového parku Úřadu?
Baví Vás připravovat a zajišťovat investiční akce, činnosti a projekty?
Pokud jste na uvedené otázky odpověděli ANO, pak hledáme právě Vás!
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže hledá uchazeče/uchazečku na vedoucí pozici v Oddělení hospodářské správy.
Co u nás budete dělat?
- řídit, koordinovat a realizovat činnosti v rámci Oddělení hospodářské správy,
- koordinovat investiční záměry, činnosti, akce a projekty Úřadu,
- zajišťovat a kontrolovat úkoly a služby spojené s budováním, s provozem a technickým chodem sídla Úřadu,
- zodpovídat za oblast bezpečnosti a ochrany zdraví při práci a požární ochrany,
- kontrolovat hospodaření a nakládání s finančními i hmotnými prostředky na oddělení,
- mít na starosti chod vozového parku, jeho technickou připravenost, čistotu, opravy a údržbu,
- zajišťovat hmotné kapacity, materiálně-technické služby, zásobování a hospodářské potřeby pro zajištění všech činností Úřadu, aj.
Co od Vás očekáváme?
- ukončené VŠ vzdělání s ekonomickým, právním, nebo technickým zaměřením,
- velmi dobrou orientaci v investičních činnostech, jejich realizaci a koordinaci,
- znalosti a zkušenosti v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci a protipožární ochrany,
- základní znalost problematiky podprogramu EDS/SMVS (ISPROFIN) v rámci programového financování podle zvláštních předpisů,
- orientaci v investičních činnostech, jejich realizaci a koordinaci,
- základní znalost a orientaci v elektrotechnických zařízeních,
- znalost MS Office 2021 a novější, orientaci v prostředí Windows 10 a novější,
- samostatnost, spolehlivost a schopnost jednat s lidmi,
- řidičský průkaz sk. B,
- schopnost samostatné práce, chuť neustále se učit novým věcem a vzdělávat se,
- jste osoba flexibilní, pečlivá a spolehlivá.
Znalost problematiky veřejných zakázek a jejich vypisování výhodou.
Co Vám nabízíme?
- práci v dynamickém a přátelském kolektivu tvořeném odborníky,
- moderní pracovní prostředí v centru Brna,
- finanční ohodnocení - 12. platová třída (plat 27 250 Kč až 40 120 Kč dle započitatelné praxe), osobní příplatek v návaznosti na schopnosti prokázané při výkonu práce, odměny, příplatek za vedení ve výši 20 % z platového tarifu nejvyššího platového stupně ve 12. platové třídě,
- příspěvky z FKSP (na stravování, na produkt spoření na stáří, na životní a pracovní výročí),
- aktivní podporu odborného vzdělávání,
- 5 týdnů dovolené a 5 dní indispozičního volna (sick day),
- možnost práce z domova (po dohodě s nadřízeným),
- pružnou pracovní dobu (Po – Čt 9:00 - 14:00 hod., Pá 9:00 - 13:00 hod.),
- garanta zapracování v rámci adaptačního procesu během zkušební doby,
- pracovní poměr na dobu určitou s možností dalšího prodloužení.
Další informace:
- nástup ihned nebo dle dohody.
V případě zájmu zašlete životopis spolu s motivačním dopisem na e-mailovou adresu, kdy do předmětu uveďte název daného místa.
Bližší informace poskytne Ing. Marie Vidláková, tel. 542 167 575.