Back Office Specialist - Čáštečný úvazek (3/4) - Garmin Czech

Jméno/Firma
Garmin Czech s.r.o.
Pracoviště
Evropská 16/176, Praha
Úvazek
Zkrácený
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Vytvořeno
7. 11. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Společnost Garmin, lídr v oblasti navigačních a fitness technologií, hledá do svého týmu nového kolegu/kolegyni na pozici Back Office Specialist na částečný úvazek (6 hodin denně), který/á se nebojí výzev a rád/a by se podílel/a na efektivním chodu naší kanceláře. Hledáme pečlivého a organizačně zdatného jednotlivce, který má výborné komunikační dovednosti a proaktivní přístup. Jste připraveni stát se klíčovým článkem v našem týmu? Pak jste právě tím, koho potřebujeme!

Náplň práce

  • Administrativní podpora generálnímu řediteli a vedení společnosti
  • Zajištění chodu kanceláře (objednávky, údržba, korespondence)
  • Příprava zápisů z porad a podpora interní komunikace
  • Spolupráce s HR při organizaci aktivit a projektů (teambuilding, vánoční večírek)
  • Zajišťování zahraničních cest a organizace programu pro návštěvy
  • Ad hoc úkoly dle aktuálních potřeb společnosti

Požadavky

  • SŠ vzdělání
  • Zkušenosti na podobné pozici jsou výhodou
  • Výborné organizační a komunikační schopnosti
  • Znalost práce s MS Office
  • Znalost angličtiny na komunikativní úrovni
  • Proaktivní přístup, samostatnost, týmová spolupráce a flexibilita

Nabízíme

  • Stabilní zázemí nadnárodní společnosti, která je lídrem na trhu
  • Přátelský kolektiv a příjemné pracovní prostředí
  • Výborná dostupnost MHD - kanceláře se nacházejí v oblasti Praha 6, přímo u stanice metra Nádraží Veleslavín
  • Konkurenční finanční ohodnocení, včetně 13. platu a dalších odměn
  • Flexibilní pracovní doba a možnost občasné práce z domova
  • 25 dní dovolené a 3 dny zdravotního volna
  • Široký balíček benefitů: stravenky, Multisport karta, zvýhodněné ceny na produkty Garmin, zvýhodněný telefonní tarif
  • Možnost účastnit se kurzů angličtiny a dalších vzdělávacích aktivit pro váš profesní růst
  • Nástup možný ihned

Pokud máte chuť se podílet na zajištění efektivního chodu kanceláře a přinést své dovednosti do našeho týmu, neváhejte a zašlete nám svůj životopis a motivační dopis

Těšíme se na setkání s vámi a případnou spolupráci!