Personální a organizační vedoucí
O pozici
Pracovní nabídka
Úkoly:
Nábor a výběr nových makléřů a obchodních zástupců (Aktivní vyhledávání, nábor a výběr nových realitních makléřů a obchodních zástupců, příprava a vedení výběrových řízení, zajištění vhodného procesu adaptace nových zaměstnanců, zodpovědnost za zapojení nových makléřů do kolektivu a jejich začlenění do firemní kultury)
Příprava školení a organizace zapojení nových makléřů do kolektivu
Organizační a metodické vedení vybraných zaměstnanců a obchodních zástupců, pravidelná kontrola plnění úkolů
Organizace porad a provozních záležitostí
Řízení chodu kanceláří (zajištění efektivního řízení provozu kanceláří, dodržování plánů a termínů)
POŽADAVKY:
Předchozí zkušenost vedení lidí, týmu (např. obchodních zástupců apod.)
Min. Střední škola
Skvělé organizační schopnosti, zaměření na detail a schopnost vést více projektů současně
Výborné komunikační a manažerské dovednosti, leadership
Nabízíme:
Příležitost podílet se na růstu úspěšné realitní kanceláře a vést klíčový tým
Profesní rozvoj a možnost kariérního růstu
Motivační platové ohodnocení dle dosažených výsledků
Příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
Mzda 60.000,- Kč + po 3 měsících bonusy
Částečně flexibilní pracovní doba
Služební telefon