personalista/personalistka - hospodář/hospodářka školy
O pozici
Pracovní nabídka
Co vás čeká
Základní a mateřská škola je velkou organizací, která potřebuje schopného a spolehlivého pracovníka do kanceláře k zajištění provozních záležitostí finančního rázu i z oblasti personalistiky.
Zaměstnanec se stane majetkářem (evidence majetku), pokladníkem (správce pokladny, firemní bankovnictví) a zejména personalistou (pracovní smlouvy, podklady pro mzdovou účetní,personální agenda).
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
Práce s počítačem, základní orientace v agendě personalisty, zákoník práce (firemní bankovnictví, excel, základní povědomí o účetnictví, zodpovědný přístup, administrativní přesnost, schopnost komunikovat a spolupracovat s ostatními pracovníky a veřejností.
Hledáme pracovníka s následujícími dovednostmi:
• orientovat se v různorodých administrativních povinnostech školy, flexibilita a schopnost řešit různorodou agendu
• schopnost komunikovat s lidmi
• vést pokladnu a školní bankovnictví, programy k evidenci majetku a výkaznictví
• používat základní zásady archivovace a evidence majetku
• PAM - tvořit pracovní smlouvy, DPP a DPČ, patřičné znalosti zákoníku práce a specifické školské zákony a vyhlášky
Co vám můžeme nabídnout
Spolupráce při osvojení agendy, školení k vybraným tématům dle dohody. Trvalý pracovní poměr po zaběhnutí a příjemný kolektiv.
Co požadujeme:
- Znalost českého jazyka v ústní i písemné podobě
- Zkušenosti v oblasti personalistiky