IT Business Analyst - projekty v oblasti SW vývoje

Jméno/Firma
ADASTRA, s.r.o.
Pracoviště
Karolinská 706/3, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Informatika a IT služby
Vytvořeno
8. 11. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Do naší Software Engineering Practice právě hledáme dva IT business analytiky se zkušenostmi v oblasti vývoje SW, kteří s námi chtějí pracovat na stávajících i nových projektech pro naše české i zahraniční zákazníky – vytváříme především webové, ale i mobilní aplikace, různé B2B portály, B2C e-shopy apod.
Konkrétně hledáme jednoho (už zkušenějšího kolegu), který si poradí i s technickou analýzou a druhého (klidně juniora) alespoň s nějakou zkušeností z praxe.

Pokud tě baví variabilní práce, kromě sepisování specifikace rád(a) komunikuješ se zákazníkem a nevadí ti pracovat na již rozběhlých projektech, případně se nebojíš dávat směr i úplně novým projektům, které jsou třeba teprve v nabídkové fázi, čti dál!

Mimo jiné se můžeš těšit na spolupráci s kolegy Pavlem Předotou, Štěpánem Sojkou, Dominik Vondráčkem a Radimem Čermákem.

Co tě čeká:

  • Přímá práce se zákazníky s cílem porozumět jejich individuálním požadavkům
  • Analýza potřeb zákazníků, systémů i obchodních procesů a identifikace oblastí pro zlepšení
  • Přímé podílení se na tvorbě nabídek u nových projektů (v analytické rovině)
  • Navrhování řešení a sestavování technických požadavků
  • Vypracovávání funkčních i nefunkčních požadavků
  • Budeš úzce spolupracovat s kolegy na všech úrovních projektu – s týmem analytiků, architektů, návrhářů UX/UI a vývojovým týmem
  • Mezi tvé cíle bude mimo jiné patřit i prohloubení si dovedností v rámci kompetence business-system analýzy i mimo ni

Budeme si rozumět, pokud:

  • Máš zkušenosti s analýzou v oblasti SW developmentu a orientuješ se v procesu vývoje SW
  • Dokážeš se v technické rovině domluvit s vývojáři
  • Umíš navrhnout business zadání – tvořit funkční, nefunkční i technickou specifikaci (případně máš alespoň představu, jak taková specifikace vypadá a zvládneš se to rychle doučit)
  • Jsi komunikativní a zvládneš se domluvit i anglicky
  • Přistupuješ k práci proaktivně a máš zájem posouvat sebe i ostatní kolegy k lepším výsledkům
  • Vyhovuje ti agilní režim (na všech projektech, kde si dodávku řídíme sami, preferujeme agilní vývoj)

Proč věříme, že ti v Adastře bude dobře:

  • Jsme stabilní mezinárodní firma s multiprojektovým prostředím a autonomními týmy
  • Pod jednou střechou sdružujeme špičkové technologie a zkušené experty ze všech možných IT odvětví
  • Podporujeme individuální profesní rozvoj a s tím související finanční hodnocení
  • Jednáme spolu otevřeně a ceníme si proaktivního přístupu
  • Sídlíme v krásných kancelářích Mississippi House v Karlíně

Mimo to se můžeš těšit na:

  • Neformální atmosféru – po práci se potkáváme na společenských i sportovních akcích (a těch není zrovna málo)
  • 25 dnů volna do začátku a každý rok vám k nim přidáme jeden den volna navíc
  • Flexibilní pracovní dobu i home office – vše podle domluvy
  • Lekce angličtiny s rodilými mluvčími, pokud se v ní potřebujete zlepšit
  • Měsíční příspěvek do Cafeterie, který můžete využít na různé volnočasové aktivity nebo na Multisport kartu
  • Příspěvek na stravování
  • V kuchyňkách najdete výbornou kávu, velký výběr čajů i jiné nápoje + svačinové a ovocné bedýnky plné dobrot
  • Slevy u našich partnerů – ať už jde o elektroniku, kulturu či služby
  • Dny FIT Adastra, protože nám záleží na vašem zdraví – můžete využít odborná vyšetření, konzultace a různé aktivity pro podporu vaší fyzické i psychické kondice
  • Rádi podporujeme, když chceš pomáhat, takže dostaneš 1 den placeného volna navíc na dobrovolnické aktivity dle svého výběru
  • Placené volno navíc, pokud doprovázíte svého prvňáčka v první školní den
  • Chceš procestovat svět, napsat knihu nebo si jen dát pauzu? Po 3 letech u nás si můžeš vzít Sabbatical leave
  • Štědrý referral program, pokud nám pomůžeš najít nové Adastřany

Zaujali jsme váš? Udělejte první krok!

Pošlete nám CV nebo odkaz na LinkedIn. Spojíme se s vámi a domluvíme se na dalším postupu.