zástupce vedoucí sociálních služeb/sociální pracovník - pracovní konzultant
O pozici
Pracovní nabídka
Jsme organizace, která pomáhá lidem především se zkušeností s duševním onemocněním, najít uplatnění v běžném pracovním prostředí, které odpovídá jejich specializaci a aktuálním možnostem. Tuto službu poskytujeme v Hradci Králové, Pardubicích a nově v Chrudimi. Další sociální službou je sociálně terapeutická dílna a pracovní rehabilitace.
Jako sociální firma zaměstnáváme lidi s OZP ve čtyřech hospodářských provozech a to v Šicí a kompletační dílně, Technické dílně, na administrativní pobočce v HK a v kavárně Café Robinson.
V současné době hledáme kolegu/kolegyni na pozici zástupce vedoucí sociálních služeb/sociální pracovník.
Co vás čeká
Na část úvazku Vás čeká zastupování vedoucí sociálních služeb v oblasti řízení a podpory pracovníků v přímé péči a zajišťování provozu služeb a budete se podílet na spolupráci s poskytovateli soc. služeb.
Na část úvazku Vás čeká práce sociálního pracovníka služby sociální rehabilitace se specializací pracovního konzultanta, který zajišťuje klientům se zkušeností s duševním onemocněním podporu v procesu hledání a udržení si práce na volném nebo chráněném trhu práce. Aktivně navazuje a udržuje spolupráci se zaměstnavateli a dalšími službami a institucemi zapojenými do podpory klienta. Služby poskytuje ambulantní i terénní formou.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
1. Vzdělání a další splněné podmínky potřebné pro výkon práce sociálního pracovníka podle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách.
2. Trestní bezúhonnost.
3. Řídící a organizační schopnosti.
4. Vyspělé komunikační dovednosti.
5. Empatii a respektující přístup ke klientům.
6. Praktický a aktivní přístup.
7. Řidičský průkaz skupiny B podmínkou.
8. Ochota k dalšímu odbornému rozvoji.
Výhodou bude
1. Zkušenost s vedením zaměstnanců.
2. Zkušenost s cílovou skupinou klientů či zaměstnáváním osob se zdravotním znevýhodněním.
Co vám můžeme nabídnout
1. Celý úvazek.
2. Kombinaci pevné a flexibilní pracovní doby.
3. Kvalitní zaškolení a uvedení do organizace.
4. Příjemný kolektiv.
5. Podporu dalšího odborného růstu.
6. Tvořivou a pestrou práci.
7. Pracovní telefon a počítač.