Medior markeťák/markeťačka - kluby & kampaně
O pozici
Info o pozici: Part-time (s možností rozšíření na fulltime), Místo výkonu: Praha, IČO
Baví tě sport a marketing? U nás to můžeš spojit!
Hledáme markeťáka, který je ve sportovním prostředí jako ryba ve vodě. Nejlépe juniora/mediora, který už má své první krůčky v marketingu za sebou a teď chce nasbírané zkušenosti využít někde, kde bude jeho práce skutečně vidět.
Jsme yoursport, přední český dodavatel značek Macron, Kempa a NAMEDSPORT. Našimi klienty jsou sportovní kluby napříč sporty a úrovněmi, kterým dodáváme oblečení pro hráče i realizační týmy, merch pro fanoušky a sportovní výživu.
Momentálně nám v týmu schází někdo, kdo by si vzal na starost realizací kampaní a marketingovou spolupráci s kluby. Někdo, kdo zvládne pracovat na více projektech najednou, zadávat úkoly specialistům, komunikovat se zákazníky, přinášet vlastní nápady a nebojí se převzít zodpovědnost za své výsledky. To všechno samozřejmě s podporou zkušenějších kolegů.
Co ti nabízíme?
Možnost podílet se na rozvoji firmy, která už se v českém sportovním prostředí etablovala a chce se dál rozrůstat
Zajímavé prostředí sportovních klubů, od okresních až po prvoligové
Kariérní, platový i osobnostní růst
Tým podobně naladěných lidí, se kterými je radost pracovat
Všechno vybavení, které budeš potřebovat (notebook, telefon, software)
Práci v rozsahu cca 80 hodin měsíčně s flexibilní pracovní dobou
Pravidelné teambuilding akce
Zázemí v kancelářích v Praha - Čakovice
Po zaškolení částečně práci z domova
Jak si tě představujeme?
Chceš se učit nové věci. To je pro nás mnohem důležitější než léta zkušeností a spousta znalostí.
Máš spoustu nápadů a nebojíš se o ně podělit. Dáme ti spoustu prostoru pro kreativitu a hledání způsobů, jak dělat věci lépe. Tvoje názory, nápady a zlepšováky u nás mají váhu.
K úkolům přistupuješ zodpovědně a můžeme se spolehnout na to, že je včas dotáhneš (nebo si proaktivně řekneš o pomoc).
Udržuješ si v projektech pořádek a umíš si samostatně zorganizovat čas.
Jsi týmový hráč. Na každém projektu se nás podílí víc a bez spolupráce by to nešlo.
Co bys měl/a umět?
Min. 1 rok praxe v oblasti marketingu, ideálně se zaměřením na sport
Schopnost efektivně řídit svůj čas a plnit více úkolů současně
Orientace v základních marketingových metrikách a schopnost vyhodnocovat výsledky kampaní
Základní orientace v prostředí sportovních klubů (není to povinné, ale bude se ti to hodit)
Co bude náplní tvé práce?
Spolupráce na přípravě a realizaci marketingových kampaní a komunikace/marketing v klubech, kterým dodáváme vybavení
Úzká spolupráce s týmem na tvorbě a realizaci kampaní, zadávání úkolů specialistům
Koordinace a monitorování plnění úkolů spojených s kampaněmi, zajištění dodržování termínů a správného provedení
Správa kampaní na našem e-shopu, kontrola správné implementace
Monitorování výsledků kampaní pomocí analytických nástrojů, vyhodnocování dat a jejich využívání ke zvyšování efektivity
Aktivní účast na různých marketingových projektech, přinášení nových nápadů a inovací do týmu