Asistent*ka zákaznického servisu - DECATHLON
O pozici
Zlín
V Decathlonu chceme zpřístupnit sport co nejvíce lidem a právě ty nám v tom můžeš pomoci. Do našeho týmu hledáme aktivní sportovce, kteří se nebojí přijímat výzvy a pomohou nám posouvat věci dopředu. Seber odvahu a připoj se k týmu Decathlon, který má touto dobou v Čechách více než 1600 spoluhráčů!
Pokud miluješ sport a rád/a komunikuješ s lidmi, pokračuj ve čtení!
V současné době hledáme komunikativní kolegy a kolegyně na doplnění týmu zákaznického servisu - jednoho z našich nejkomplexnějších oddělení.
Co bude náplní tvé práce?
Připravuješ objednávky, řídíš výměny zboží, vyřizuješ reklamace, staráš se o naše zákazníky a mnoho dalšího. Jsi také první a zároveň poslední, koho naši zákazníci vidí a máš tak největší podíl na jejich spokojenosti.
Doplňujeme náš tým, který se v současné době skládá z několika stálých členů, pokud by tě to zajímalo, pošli nám něco o sobě a my tě moc rádi přivátáme mezi sebou.
Pokud hledáš možnosti pro další kariérní růst, sportovní kolektiv, zajímavou práci v dynamickém prostředí nebo jen místo, kam se budeš vždy rád/a vracet, už dál nehledej a přidej se k nám.
Jaké SKILLS potřebuješ?
1 Sport
Běžnou součástí tvého života je sport a pohyb.
2 Ochota
Pro své kolegy i zákazníky jsi tu vždy, když tě potřebují.
3 Selský rozum
Ať se jedná o jednoduché či složité rozhodnutí, používáš selský rozum. Nebojíš se sám/a rozhodovat.
4 Mobilita
Víš, že když chceš růst a posouvat se dál, musíš občas změnit své působiště a zvětšit svou komfortní zónu.
5 Zodpovědnost
Stavíš se čelem ke svým závazkům, co řekneš, to uděláš.
6 Komunikace
Jsi rád/a mezi lidmi a s každým dokážeš najít společnou řeč.
7 Digital lover
Zvládáš samostatně pracovat s počítačem a mobilními aplikacemi.
Co se ti dále může hodit?
1 Angličtina
Se zahraničními kolegy či zákazníky se zvládneš domluvit i bez google překladače.
2 Odolnost vůči stresu
Dokážeš se vypořádat se stresovou situací a samostatně ji vyřešit.
Jak vypadá TVŮJ DEN?
Komunikace se zákazníkem
Jsi první a poslední, koho zákazník vidí. Samostatně a zodpovědně řešíš požadavky našich zákazníků.
Příprava objednávek
Připrava a výdej e-shopových objednávek k vyzvednutí. Zvládneš vyřešit i nečekané problémy,
Procesy zákaznického servisu
Jsi zodpovědná/ý za veškeré procesy na zákaznickém servisu. Kompletace objednávek, vyřizování reklamací, apod.
Péče o zákazníky
Snažíš se, aby zákazník odcházel vždy maximálně spokojený.
Administrativa
Máš v malíku veškeré procesy zákaznického servisu.
Široká škála BENEFITŮ
Využíváš příspěvek na sport nebo zvýhodněnou Multisportku.
Každý měsíc utužuješ kolektiv pravidelným sportem. Na pravidelných meetinzích společně s týmem oslavuješ dosažené cíle.
Jsi ambasadorem Decathlonu, proto kupuješ naše výrobky se slevou 25 %.
Měsíční bonus 0-10% navíc v závislosti na dosahování výsledků v rámci obchodu či celé společnosti. Společně se také dělíme o vytvořený zisk, ročně lze dosáhnout bonusu až do výše 2 mezd.
Svoji pracovní dobu nastavuješ zodpovědně podle svých možností.
U nás můžeš otestovat všechno sportovní vybavení.
Odpočinek je důležitý, proto si každý rok dopřáváš 25 dnů dovolené.
V Decathlonu se můžeš stát akcionářem firmy a tím si zhodnotit své úspory.