Hledáme kolegu na pozici Sales & Event Specialist!
O pozici
Jste komunikativní, kreativní a máte vášeň pro organizaci akcí? Přidejte se k našemu týmu a podílejte se na realizaci jedinečných firemních akcí a teambuildingů!
Kdo jsme:
Jsme přímí realizátoři teambuildingových, zážitkových a rozvojových programů a na trhu působíme téměř 15 let.
Vyvíjíme, vlastníme a provozujeme herní platformu TerraHunt pro organizaci GPS a virtuálních akcí.
Náš širší tým tvoří desítky instruktorů, umělců, lektorů a sportovních profesionálů.
Sídlo a kanceláře máme v Brně, fyzické firemní akce organizujeme po celém Česku, Slovensku a blízkém zahraničí.
Online programy z virtuálního studia a vzdáleně spouštěné Treasure Hunty organizujeme po celém světě.
Organizujeme cca 300 firemních akcí ročně a chceme růst.
Co bude náplní vaší práce:
Obchod
Zpracování poptávek, tvorba nabídek a smluv, cenotvorba.
Aktivní vyhledávání obchodních příležitostí - firmy, hotely, agentury a další potenciální partneři a klienti.
Komunikace a udržování dlouhodobých vztahů se současnými klienty.
Event management
Budete plánovat, pořádat a realizovat firemní akce a teambuidingy
Aktivní manažerská i instruktorská činnost.
Marketingové aktivity
Ve spolupráci s kolegy správa webu, emailové kampaně a networking
Kreativní a produkční činnost
Možnost se podílet na tvorbě nových programů, revize a úpravy stávajících.
Administrativa
Administrativní práce v kanceláři.
Požadujeme:
Výborné komunikační a organizační schopnosti.
Schopnost pracovat samostatně i v týmu.
Systematická práce, schopnost se soustředit na krátkodobé, střednědobé i dlouhodobé cíle.
Výbornou znalost českého a anglického jazyka.
Zkušenosti v oblasti B2B obchodu nebo event managementu.
Flexibilitu a ochotu cestovat.
Řidičský průkaz skupiny B, vlastní auto výhodou.
Znalost práce s PC a počítačovými programy (Google Workspaces, Libre Office, Google Meet, Zoom, MS Teams), shopnost se naučit práci s podnikovými systémy (CRM, Task Management System, TerraHunt), znalost práce se sociálními sítěmi (LinkedIn, Facebook, Instagram).
Kreativitu a nadšení pro nové projekty.
Práce vyžaduje každodenní přítomnost v kanceláři nebo na akcích. Proces organizace firemní akce vyžaduje permanentní komunikaci s ostatními členy obchodního a produkčního týmu. Nejedná se o práci, kterou by šlo vykonávat vzdáleně z domova.
Nabízíme:
Neformální prostředí kolegů z kanceláře i produkčního týmu.
Práci, při které se stoprocentně nebudete nudit.
Jasné kompetence a vysokou míru zodpovědnosti.
Pracovní úvazek HPP nebo DPP - preferujeme celý úvazek
Firemní telefon, možnost zapůjčení auta, kuchyňka s občerstvením.
Možnost účasti na rozvojových kurzech, kterými si budete zvyšovat kvalifikaci.
Mzdové ohodnocení dle praxe a dovedností (nástupní plat cca 35 000 - 45 000 CZK) - upřesníme si na případném pohovoru.
Jak se přihlásit:
Máte zájem stát se součástí našeho týmu? Zašlete nám svůj životopis a motivační dopis na e-mail: zmidloch@z-agency.cz