Referent/ka obchodu
1CSC a.s.
Vlastimila Pecha 1276/5, Brno
Plný
Bez maturity
Angličtina, Čeština
Administrativa
10. 11. 2024
O pozici
Pracovní nabídka
__________________________________________________________________
Nečekané situace Tě nerozhodí a se svými kolegy i zákazníky dokážeš konstruktivně komunikovat a kreativně vymyslet řešení? Pracuješ pečlivě a umíš si dobře zorganizovat práci? Orientuješ se na výsledky a máš smysl pro detail? Odpověděl/a jsi na předchozí otázky kladně?
Pak hledáme možná právě Tebe do našeho obchodního týmu back office. Pošli nám svůj životopis a my se s Tebou rádi setkáme a podrobně projednáme vzájemná očekávání.
Na starosti u nás budeš mít:
- přímá administrativní podpora obchodních manažerů,
- péče o stávající obchodní partnery, aktivní komunikace se zákazníky,
- kontrolu objednávky a řešení nesrovnalostí hned na začátku se zákazníkem a kolegy,
- evidence objednávky v systému, komunikace s odděleními výroby, plánování, logistiky,
- zajištění objednávky zákazníka a dodávky zboží v termínu a v plném rozsahu.
Očekáváme od Tebe:
- pečlivost, přesnost a chuť učit se novým věcem,
- aktivní přístup, organizační schopnosti,
- znalost obchodních vztahů,
- SŠ vzdělání ekonomického nebo strojního zaměření,
- zkušenosti z obdobné pozice,
- dobrou znalost MS Office, hlavně práci s Excelem,
- angličtinu na komunikativní úrovni
A za to Ti nabídneme:
- perspektivní práci v inspirativním prostředí se skvělým týmem kolegů a zázemím stabilní a rostoucí společnosti,
- motivační mzdové ohodnocení,
- kompletní zaškolení,
- možnost profesního růstu,
- pružnou pracovní dobu,
- služební telefon a notebook,
- 23 dní dovolené a 3 dny sick days,
- a další benefity (příspěvek na stravování, benefitní kartu UP Benefity, výhodné mobilní tarify pro rodinné příslušníky)
Nástup ihned nebo dle dohody.
Místo výkonu práce: CT Park Brno