Referent/ka obchodu

Jméno/Firma
1CSC a.s.
Pracoviště
Vlastimila Pecha 1276/5, Brno
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Vytvořeno
10. 11. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

__________________________________________________________________

Nečekané situace Tě nerozhodí a se svými kolegy i zákazníky dokážeš konstruktivně komunikovat a kreativně vymyslet řešení? Pracuješ pečlivě a umíš si dobře zorganizovat práci? Orientuješ se na výsledky a máš smysl pro detail? Odpověděl/a jsi na předchozí otázky kladně?

Pak hledáme možná právě Tebe do našeho obchodního týmu back office. Pošli nám svůj životopis a my se s Tebou rádi setkáme a podrobně projednáme vzájemná očekávání.

Na starosti u nás budeš mít:

  • přímá administrativní podpora obchodních manažerů,
  • péče o stávající obchodní partnery, aktivní komunikace se zákazníky,
  • kontrolu objednávky a řešení nesrovnalostí hned na začátku se zákazníkem a kolegy,
  • evidence objednávky v systému, komunikace s odděleními výroby, plánování, logistiky,
  • zajištění objednávky zákazníka a dodávky zboží v termínu a v plném rozsahu.

Očekáváme od Tebe:

  • pečlivost, přesnost a chuť učit se novým věcem,
  • aktivní přístup, organizační schopnosti,
  • znalost obchodních vztahů,
  • SŠ vzdělání ekonomického nebo strojního zaměření,
  • zkušenosti z obdobné pozice,
  • dobrou znalost MS Office, hlavně práci s Excelem,
  • angličtinu na komunikativní úrovni

A za to Ti nabídneme:

  • perspektivní práci v inspirativním prostředí se skvělým týmem kolegů a zázemím stabilní a rostoucí společnosti,
  • motivační mzdové ohodnocení,
  • kompletní zaškolení,
  • možnost profesního růstu,
  • pružnou pracovní dobu,
  • služební telefon a notebook,
  • 23 dní dovolené a 3 dny sick days,
  • a další benefity (příspěvek na stravování, benefitní kartu UP Benefity, výhodné mobilní tarify pro rodinné příslušníky)

Nástup ihned nebo dle dohody.

Místo výkonu práce: CT Park Brno