Administrativní výpomoc HR
O pozici
Pracovní nabídka
Co je náplní pozice?
· Administrativní výpomoc a podpora seniorní Personalistky a mzdové účetní (PMÚ)
· Kontrola práce úklidových zaměstnanců + hlášení potřeby odvozu odpadů
· Koordinace návštěv v závodě vč. přípravy zasedací místnosti
· Péče o firemní automobily (knihy jízd, přezutí, opravy aj. )
· Přidělování ochranných pomůcek (oděv, obuv)
· Chystání prezenčních listin ke školení
· Pravidelná aktualizace nástěnek
· Spolupráce na archivaci
Další možné oblasti zodpovědnosti do budoucna (plný pracovní úvazek) ?
· Péče o poštu a organizace služebních cest
· Převzetí kompletní agendy ARCHIV na úrovni „COUNTRY“
· Rozvoj na pozici Juniorní PMÚ + zástupce seniorní PMÚ
Jaké znalosti a dovednosti byste měli/a mít ?
· Pokročilá znalost MS Office (WORD, EXCEL, POWER POINT)
· Otevřenost práci se systémy a pozitivní náhled na digitalizaci
· Komunikativní znalost anglického NEBO německého jazyka
· Spolehlivost, pečlivost, efektivnost a pozitivní přístup
· Plynulou češtinu slovem i písmem
· ŘP sk. B
Co vnímáme jako výhodu ?
· Osobnost snoubící v sobě tradiční hodnoty i moderní přístup
· Pozitivní přístup k jogínskému přístupu a zdravému životnímu stylu
Co Vám umíme nabídnout ?
· Nastoupit můžete IHNED :-)
· Dostanete smlouvu na dobu určitou na zkrácený úvazek:
4 hodiny denně PO - PÁ od 08: - 12: 00
· Poctivou odměnu za poctivou práci a k tomu až 13% osobní ohodnocení - dle výkonu
· Dostanete stravovací paušál ve výši 116 Kč/ Den
Pokud Vás popis pozice zaujal - těšíme se na Váš motivační dopis a životopis.
HR TÝM LINDE + WIEMANN, REGION CZ/HU