Naším posláním je, aby za každým kontaktem zákazníka a T-Mobilu stál příběh o pomoci a péči.
Čemu se budeš věnovat
- Na Zákaznickém centru B2B v Lounech vyřizujeme příchozí telefonické dotazy našich businessových zákazníků - od malých podnikatelů až po velké firmy.
- V každém kontaktu se zákazníkem dbáme na jeho spokojnost a komplexní vyřešení požadavku.
- Naše zákazníky seznamujeme s nejnovějšími technologiemi a službami, jako jsou kromě těch tradičních (volání a internet) například ICT a cloudové služby.
- Nedílnou součástí naší práce je obchodování s výhradně našimi produkty tak, aby zákazník využíval to nejlepší řešení (nejen) pro svoje podnikání právě od naší společnosti.
- Než se dostaneš do kontaktu se zákazníkem, nejprve Tě během prvních týdnů řádně proškolíme.
- Pracujeme v týmech, takže zejména ze začátku budeš mít po ruce vždy zkušenějšího kolegu, který Ti rád se vším poradí a poskytneme Ti veškerou podporu, aby ses u nás cítil dobře.
- Pracovní doba zákaznického centra je ve všední dny od 7:50 nejdříve do 18 hod nejpozději. Pro naše zákazníky jsme k dispozici i o víkendech a svátcích, to pracujeme pouze do 17h. Preference na víkendové směny a svátky si nastavuješ předem dle kapacit v týdnu. Konzultant má v průměru pracovní víkend 1x za 3-4 týdny. Pracujeme klasicky na 8 hod. směny, které znáš 3 týdny dopředu.
Hledáme kolegu
- Který má cit pro zákazníka, umí mu naslouchat a má chuť pomoci.
- Nebojí se komunikovat a umí pracovat s počítačem.
- Má ukončené SŠ vzdělání nebo výuční list.
- Je odolný vůči stresu (práce s lidmi je někdy složitá).
- Rád se učí novým věcem a chce se zlepšovat.
Můžeš u nás nastartovat nebo posunout svou kariéru, protože se toho opravdu hodně naučíš. Získáš komunikační a prodejní dovednosti na vysoké úrovni, naučíš se pracovat v různých systémech, získáš zajímavé technické a produktové znalosti. Díky naší T-Univerzitě můžeš absolvovat množství specializovaných školení nebo kurzů v rámci osobního rozvoje.
Co Ti nabízíme
- Možnost homeoffice (po absolvování školení a zapracování).
- Fixní mzdu s variabilní složkou. Bude jenom na Tobě, kolik si měsíčně vyděláš. Bonusy se odvíjí podle toho, kolik prodáš a jak o zákazníky pečuješ.
- Volno za práci o víkendu si budeš moci vybrat dle Tvých potřeb.
- Týmové soutěže o atraktivní ceny.
- Příležitost neustále se vzdělávat a rozvíjet své obchodní dovednosti.
Našim dále nabízíme to nejlepší
- Smartphone: Vyber si telefon a získej na něj kompenzaci každé 3 roky v hodnotě až 23 100 Kč.
- Zaměstnanecký tarif: Datuj neomezeně, telefonuj a SMSkuj za zvýhodněnou cenu! Je jedno, zda na soukromé nebo pracovní účely.
- Bonusy a odměny: Šikovnost se cení! A to odměnami za individuální výkon.
- T-Mobile slevy: Využij slevy až -75 % na 8 T-Mobile služeb pro rodinu a blízké.
- Slevy u partnerů: Užij si zlevněné ceny u našich partnerů.
- Akciový program Shares2You: Staň se akcionářem skupiny Deutsche Telekom a čerpej výhody s tím spojené.
- Dovolená a oddych: 6 týdnů dovolené a 1 den na dobročinnou činnost.
- MultiSport: Sportuj nebo se zrelaxuj se svými nejbližšími díky zvýhodněné kartě MultiSport.
- uLékaře.cz: Využij bezplatnou online prevenci a možnost objednání se ke zdravotním specialistům pro tebe i celou tvoji rodinu.
- Zdravotní péče: Dbej o své zdraví za zvýhodněnou cenu s nadstandardní péčí v našem smluvním zařízení.
- Vzdělávání a rozvoj: Rozšiř své obzory s interní T-Univerzitou, která nabízí bohatý výběr kurzů pro osobností a kariérní rozvoj.
- Cafeteria: Vyber si ze široké škály benefitů v hodnotě až 15 000 Kč ročně – služby z oblasti sportu a kultury, zdraví a krásy, příspěvky na dopravu, dovolenou nebo jazykové kurzy.
- Den pro dobrý skutek: Jeden pracovní den v roce můžeš věnovat dobrovolnické činnosti v neziskových organizacích a přispět tak společně s námi společenské odpovědnosti.
- Psychologická poradna: Čelíš potížím v soukromém nebo pracovním životě? Poraď se s odborníkem přes telefon nebo online.
- Stravenkový paušál: Pochutnej si na skvělém obědě s příspěvkem 107 Kč na každý pracovní den.
- Penzijní spoření: Připrav se na podzim života s příspěvkem na spoření po 12 odpracovaných měsících.
Každý je u nás vítán
Naši zaměstnanci cítí, že jim u nás nabízíme rovnocenné příležitosti v oblasti zaměstnání i kariérního rozvoje bez ohledu na věk, pohlaví a genderovou identitu, tělesné a duševní schopnosti, národnost, sociální a etnický původ, politické názory, náboženství a světový názor. Z toho máme velkou radost. Jsme odhodláni se neustále zlepšovat a vytvářet bezpečné pracovní prostředí pro všechny.
Zaujala tě pracovní nabídka?
- Vyplň přihlašovací formulář a dej nám o sobě vědět.
- Informace, které nám o sobě zašleš, posoudíme a ozveme se ti za každých okolností.
- S vybranými uchazeči se spojíme a upřesníme si detaily.
- Pohovor je pro nás oboustrannou příležitostí, abychom se mohli lépe poznat.
- O výsledku pohovoru tě budeme co nejdříve informovat. Úspěšní kandidáti obdrží pracovní nabídku.
- V naší společnosti budeš podle naší job architektury vykonávat pozici „Sr.specialista zákaznického centra“.
Podívej se ve videu, jak to u nás chodí a vypadá