Junior Project Manager

Jméno/Firma
PKF APOGEO Group
Pracoviště
Rohanské nábřeží 671/15, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Prodej a obchod
Požadované jazyky
Čeština
Vytvořeno
10. 11. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Baví Tě finance a účetnictví, zajímal by Tě pravidelný kontakt s finančními řediteli a majiteli významných českých firem? Zajímá Tě i četná interakce s kolegy a vedení dílčích projektů? Tak neváhej a přidej se do našeho poradenského účetního týmu. Nebudeš účtovat, Tvoje práce bude barvitější a živější.

Junior Project Manager v účetním oddělení spoluzodpovídá za zajištění komunikace s klientem a podílí se na řízení významných zakázek, vyhodnocování efektivity a pomáhá nastavovat pravidla fungování při dodávání klíčových výstupů v oblasti účetnictví a reportingu klientů napříč odvětvími.

Není třeba být účetním, postačí orientace ve finančních výkazech. Klíčové je udržovat si potřebný nadhled, vnímat specifika a potřeby klienta k řízení efektivní komunikace vůči klientovi i v rámci účetních týmů.

Požadujeme

  • Středoškolské vzdělání ekonomického směru.
  • Možnost částečného úvazku s podmínkou alespoň 25 h / týden, ideální pro studenty čtvrtého nebo pátého ročníku VŠ.
  • Nadstandardní organizační a komunikační schopnosti.
  • Zkušenost s klientskou komunikací nebo stáž v poradenské společnosti výhodou.
  • Znalost účetního softwaru a systémů českých účetních předpisů výhodou.

Náplň práce

1. Dohled a kontrola

  • Kontrola a dohled na včasné a kvalitní odevzdávání práce a výstupů klientům.
  • Kontrola vykazování prací pro klienty, komunikace s klienty.
  • Příprava a revize podkladů pro fakturace.

2. Organizace a řízení

  • Podílení se na organizaci priorit, zakázek a delivery vůči klientům za supervize a podpory seniorních kolegů.
  • Součinnost při přebírání nových a předávání odcházejících klientů.

3. Externí spolupráce

  • Spolupráce při implementaci, správě a údržbě účetního a informačního systému.

Nabízíme

  • Odborný i osobní rozvoj a růst, možnost seberealizace na zvolených projektech.
  • Flexibilní pracovní dobu, možnost občasné práce z domova.
  • 25 dnů dovolené, 3 dny sick days.
  • Vzdělávací programy, kurzy.
  • Přátelskou atmosféru, mladý kolektiv.
  • Kanceláře v moderní části Karlína kousek od metra Florenc nebo Křižíkova.
  • Stravenkový paušál 99 Kč / den.
  • Multisport za zvýhodněnou částku.
  • Teambuildingové aktivity.
  • Nástup ihned nebo dohodou.

Pokud Vás naše nabídka zaujala, dejte nám o sobě vědět.

Těšíme se na Vás.