Specialista zákaznického centra
O pozici
Pracovní nabídka
O nás:
Colonnade je kanadská společnost, která se zaměřuje především na neživotní pojištění osob v celém regionu střední a východní Evropy.
Nejsme klasické callcentrum, ale zákaznická linka, kde se věnujeme úrazovému pojištění a pojištění mazlíčků. Řešíme požadavky klientů, pomáháme s nastavením našich služeb tak, aby lépe vystihovaly aktuální situaci zákazníka. Prodáváme, ale nelovíme, zákazník je náš partner, na tom si zakládáme.
Do našeho teamu hledáme charismatickou osobnost, komunikativního a optimistického kolegu nebo kolegyni na pozici Specialista/ka zákaznické linky.
Baví Tě komunikovat s lidmi, pomáhat jim v různých životních situacích a hledat pro ně nejvhodnější řešení? Chceš se naučit něco nového a zároveň zúročit to, co už umíš? Neváhej a přidej se k nám. ????
Co Tě u nás čeká:
- nástupní mzda 32 000 Kč, která se při vzájemné spokojenosti navyšuje po zkušební době na 35 000 Kč
- bonusy za odvedenou práci - průměrně 30 000 Kč, ti nejšikovnější i 60 000 Kč
- měsíční odměny za splnění nastavených cílů
- na stravenky Ti měsíčně nahrajeme až 2400 Kč, tudíž o prázdný žaludek u nás nemusíš mít strach
- víme, že i volný čas je důležitý, proto Ti měsíčně přispějeme na Multisport kartu
- myslíme také na lepší budoucnost ve formě příspěvku na penzijní připojištění
- můžeme Ti také zařídit výhodný mobilní tarif např. za 94 Kč měsíčně (neomezené volání, SMS, 10 GB dat), máme však různé varianty pro Tebe i Tvou rodinu
- ročně si u nás užiješ 25 dní dovolené + 2 dny placeného volna navíc
- pokud chceš částečně využívat práce z domova, po zkušební době to není problém
- pracoviště přímo u stanice metra C „Pankrác“
- jednosměrná pracovní doba pouze ve všední dny 8:30 - 17:00 hod., víkendy i svátky volné
- přátelský kolektiv, který se vždy navzájem podpoří
- káva, čaj a ovocné bedýnky na pracovišti zdarma
- práce na HPP, smlouva na jeden rok, poté na dobu neurčitou
- nástup možný ihned
Co čekáme my od Tebe:
- středoškolské vzdělání s maturitou
- plynulou češtinu
- pozitivní přístup k práci
- baví Tě práce s lidmi, jsi zaměřený/á na zákazníka a dotahuješ věci do konce
- máš nadšení, jsi zodpovědný/á a pečlivý/á
- týmového ducha a chuť učit se novým věcem
- telefonickou komunikaci na profesionální úrovni
- prodejní dovednosti – pomáháme naším zákazníkům zvolit si produkty dle jejich potřeb
- uživatelskou znalost PC
- chuť na sobě pracovat
- čistý trestní rejstřík a absenci insolvence
- certifikace od ČNB pro neživotní občanské pojištění výhodou, nikoli podmínkou (zkoušku složíš v rámci zaškolení)
Zaměstnavatel: Konecta Czech
Společnost a adresa výkonu práce: Colonnade Insurance S.A., organizační složka, Na Pankráci 1683/127,
140 00 PRAHA 4