Náplň práce :
- Řešení zákaznických reklamací a hledání nápravných opatření
- Dohlížení na zajištění a komunikaci zákaznických požadavků směrem do závodu
- Podílení se na realizaci nápravných opatření a dohlížení na dodržování termínů
- Kontrola a dodržování pracovních a technologických postupů
- Řešení interních a externích kvalitativních neshod
- Podílení se na snižování nákladů na nekvalitu (preventivní činnost, redukce PPM)
- Poskytování technické podpory a odborných znalostí v oblasti kvality s cílem zlepšit jakost výrobků
- Účast na jednáních u zákazníka
- Účast na interních a externích auditech
Požadavky:
- Vzdělání technického směru
- Komunikativní NJ / AJ nutností
- Předchozí praxe v kvalitě
- Znalost nástrojů kvality (8D, PPA, …)
- Znalost požadavků ISO 9001
- Práce v MS Office
Nabídka:
- Perspektivní pozice v seriózní a stabilní české společnosti
- Přátelské pracovní prostředí
- Příspěvek na závodní stravování, penzijní připojištění a další benefity
- Motivující mzdové ohodnocení