Manažer pro klíčové zákazníky

Jméno/Firma
Czech Aerosol, a.s.
Pracoviště
Česká republika
Úvazek
Plný
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Administrativa
Vytvořeno
11. 11. 2024

O pozici

O nás

Firma Czech Aerosol je nejstarší a největší výrobce aerosolových sprejů v České republice. Jsme silná, ryze česká společnost, jejíž historie sahá až do roku 1961. Dbáme nejen na ochranu životního prostředí a zachování přírodních zdrojů, ale rovněž na tradice, spravedlivé podmínky zaměstnání a odpovědnost v obchodním jednání. Máte-li chuť být součástí našeho týmu, neváhejte nám zaslat svůj životopis.

Co Vás čeká

  • budete mít na starosti operativní administrativu spojenou s daným zákazníkem (komunikace se zákazníkem při řešení forecastů a objednávek);
  • plánování zakázek v informačním systému;
  • zadávání požadavků pro týdenní výrobní plán;
  • organizace expedice objednávek (komunikujete s dopravci);
  • zodpovědnost za platební kázeň zákazníků;
  • sledování stavu zásob materiálu a hotové výroby;
  • spolupracuje při zavádění nových výrobků (kontrola projektového listu);
  • podpora obchodních manažerů.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • ideálně VŠ, SŠ (ekonomie, marketing & management)
  • nezbytně nutná je výborná znalost anglického jazyka, každodenní komunikace se zahraničními zákazníky.
  • německý jazyk výhodou.

Velkou výhodou bude, pokud se dokážete rychle adaptovat na nové prostředí, nevyděsí Vás množství práce a množství nových informací. 

Pracujeme v IS K2, důležitá je tak znalost MS Excel, ideálně i kontingenční tabulky (není podmínkou).

Co Vám můžeme nabídnout

  • pracovní doba je pružná, nejste-li ranní ptáče nemusíte být v 7:00hod. na pracovišti.
  • pracovní týden má u nás 37,5 hod. 
  • v rámci pracovní doby můžete navštěvovat kurzy jazyků. 
  • v prvním roce pracovního poměru máte nárok na 13. mzdu, po roce je uzavírána manažerská smlouva s nárokem na kvartální a roční prémie (hodnocení na základě cílů).

K oblíbeným benefitům patří možnost využít home office, každoroční příspěvek na dovolenou ve výši 6 000,- Kč; a příspěvek na stravování. 

Benefity

  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • 13., případně 14. plat
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na dovolenou