Ideální příležitost pro nadšence schopné komunikovat v německém i anglickém jazyce! Do zavedeného týmu zákaznického servisu hledáme další články s pro-klientským přístupem a ochotou pracovat v předem rozvrženém 3 směnném provozu, který lze přizpůsobit vašim potřebám. Čeká vás výborné finanční ohodnocení, které narůstá hned po zaučení, možnosti home office, práce na plný nebo 3/4 úvazek a spoustu dalších benefitů.
Popis pozice:
- Denní komunikace se zákazníky převážně v německy mluvících zemích, ale také v Anglii
- Administrativa spojená se zpracováním zákaznických požadavků
- Organizace a koordinace servisních služeb
- Úzká spolupráce se servisními partnery a dalšími odděleními společnosti
Profil kandidáta:
- Velmi dobré komunikační schopnosti v německém (B2) i anglickém jazyce (B1)
- Pro-klientský přístup, organizační schopnosti, pečlivost
- Zkušenosti v oblasti zákaznického servisu, logistiky apod. výhodou
- Časová flexibilita - ochota pracovat v 3 směnném provozu
- Možnost práce na plný nebo 3/4 úvazek
Nabízíme:
- Motivující finanční ohodnocení 45 000 – 55 000 Kč podle zkušeností
- Denní aktivní využití cizích jazyků slovem i písmem
- Možnost home office
- Týden dovolené navíc
- Dodatečné volno až 5 dní ročně navíc
- Dotované stravovaní
- Příspěvek na životní pojištění
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Příspěvek na sportovní a volnočasové aktivity
- Jazykové vzdělávání
- Propracovaný systém zaučení a podpora nadřízeného
- Pracovní smlouva na dobu neurčitou
- Příjemné pracovní prostředí mezinárodní firmy
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Benefity
- Dovolená navíc
- Sickdays
- Finanční bonusy / prémie
- Lékařská péče
- Kafetérie
- Příspěvek na spoření / pojištění