Hlavní účetní, vedoucí účetního oddělení
O pozici
Hledáme nového člena/členku do pracovního týmu. Jsme stabilní společnost (30 let na trhu) s malým a příjemným kolektivem. Naše Družstvo se zabývá účetní a technickou správou nemovitostí (převážně SVJ a bytových družstev).
V našem Družstvu budete řídit a organizovat práci účetního oddělení včetně následné kontroly (cca 10 zaměstnanců). Účetní oddělení je rozděleno na dvě oblasti. Část účtárny pro klienty v ekonomické správě (vede účetnictví SVJ/BD) a část účtárny pro vlastní zpracování účetnictví Družstva.
Vaší pracovní náplní bude:
Řídit a koordinovat práci celého účetního oddělení
Kontrolovat plnění úkolů a dodržování termínů
Organizovat pravidelné interní porady
Zajišťovat školení zaměstnanců, podílet se na změnách v účetním programu Building Manager a jejich implementaci do praxe
Komunikovat s klienty v oblasti účetnictví SVJ/BD
Účtovat závěrkové účetní operace Družstva a provádět průběžnou kontrolu měsíčního zaúčtování, které provádí účtárna Družstva
Připravovat ekonomické přehledy a analýzy pro statutární orgány Družstva
Vést účetní agendu majetku, účtovat odpisy, vypracovávat inventarizaci majetku Družstva
Evidovat smlouvy a další doklady Družstva
Spolupracovat na tvorbě metodiky, vydávat pokyny a nařízení pro celé účetní oddělení
Vypracovávat daň z nemovitosti Družstva
Zpracovávat daňové přiznání právnických osob u Družstva - kompletní příprava závěrky pro auditora a daňového poradce, se kterými spolupracuje průběžně. Zpracování příloh DPPO, zpráva o vztazích, vklad listin na rejstřík
Účtovat závěrkové operace ve dvou malých dceřiných společnostech (s.r.o.), průběžné účtování zajišťuje účtárna Družstva
spolupracovat s ředitelkou kanceláře a statutárním orgánem Družstva
Požadujeme:
VŠ vzdělání nebo SŠ + odborná praxe
Více jak 5 let praxe vedení podvojného účetnictví
Znalost českých účetních předpisů a operací
Dobrá znalost daňové problematiky
Zkušenost s vedením lidí a týmů účetních a jejich vedení ke splnění stanovených cílů
Proaktivní přístup a pracovní nasazení
Komunikační schopnosti písemné i ústní a reprezentativní vystupování
Analytické schopnosti
spolehlivost, pečlivost a včasné plnění termínů
výborná znalost práce na PC (MS Windows, MS Office), znalost SW pro správu nemovitostí Building Manager vítána
organizační schopnosti
časová flexibilita
Benefity:
5 týdnů dovolené
věrnostní příplatek (za první odpracovaný rok 2.000, -Kč)
příspěvek na dopravu a internet
stravné
notebook, mobilní telefon + tarif
příspěvky ze sociálního fondu: na sportovní a kulturní aktivity, na dovolenou, vitamínové doplňky a penzijní připojištění
po zkušební době možnost práce na home office 1x týdně
zkrácená pracovní doba
roční bonus
dobrá dopravní dostupnost (u metra Flora)
NÁSTUPNÍ MZDA (50 000,-Kč) se odvíjí dle praxe a znalostí z oboru, výše nástupní mzdy je uvedena bez finančních měsíčních benefitů (stravné, cestovné, internet, sociální příspěvek)