Popis pozice:
Na této pozici budete součástí mezinárodního týmu HR Shared Service Centra (administrativní podpůrné procesy pro HR a mzdy) podporujícího náš závod v ČR a Německu. V rámci struktury budete reportovat payroll manažerovi a Vaším úkolem bude:
- zpracování dat v HR systémech
- administrativní podpora - zpracování personální dokumentace při nástupech, změnách a výstupech
- zodpovídání personálních a mzdových dotazů zaměstnanců
- příprava statistik a reportů
- správa a údržba personálních předpisů a směrnic
- spolupráce s lokálním i globálním HR týmem, týmem zpracování mezd a týmem HR informačních systémů
Profil kandidáta:
- SŠ s relevantní praxí alespoň 3 roky/VŠ ekonomického směru nebo HR - vhodné i pro absolventy
- výborná znalost českého, anglického a německého jazyka (podpora německého týmu)
- pečlivost a samostatnost
- výborné komunikační schopnosti, proklientský přístup
- schopnost dotahovat úkoly do konce a přemýšlet v souvislostech
- pozitivní přístup k HR/IT systémům
- znalost práce s aplikacemi MS office
- znalost principů HR a zpracování mezd
- ochota k dalšímu vzděláván
Nabízíme:
- práci na zajímavých projektech v dynamickém prostředí nadnárodní společnosti, kde lidé jsou na prvním místě
- přátelské pracovní prostředí
- podporu při vzdělávání a rozvoji
- 5 týdnů dovolené
- půlroční bonusy
- zvýhodněné stravování
- cafeterii na volnočasové aktivity
- flexibilní pracovní dobu - možnost občasné práce z domova
- akce pro zaměstnance
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Benefity
- Dovolená navíc