Účetní
Carvago s.r.o.
Dělnická 1324/9, Praha
Plný
Bez maturity
Bankovnictví
Čeština
16. 9. 2024
O pozici
Pracovní nabídka
Carvago je největší evropská online služba pro nákup a prodej ojetých aut. Měníme zaběhnuté stereotypy, neustále rosteme a expandujeme do dalších zemí Evropy, kde se díky nám stává nákup či prodej auta z pohodlí domova běžnou praxí.
Kdo jsme
- Jsme součástí mezinárodní investiční skupiny EAG zaměřené na digitální transformaci automobilového trhu.
- Již několik let přinášíme inovativní řešení v automotive oboru a měníme trh s ojetými automobily napříč Evropou.
- Jsme kosmopolitní parta lidí z různých zemí i oborů, které spojuje společný cíl.
- Více o tom, jak naše služba funguje, zjistíš v naší TV reklamě: [https://www.youtube.com/watch?v=5dU3y6a9RAU]
Proč právě Carvago?
- Získáš skvělou kariérní příležitost pracovat v úspěšné nadnárodní společnosti.
- Dostaneš nadstandardní finanční ohodnocení a možnost růstu.
- Čeká tě příjemné a přátelské prostředí v moderních kancelářích s krásnou terasou, výběrovou kávou a pravidelným přísunem ovoce.
- Sídlíme v trendy lokalitě pražských Holešovic se skvělou dopravní dostupností.
- Máme benefity z oblasti sportu, kultury, cestování, seberozvoje, elektroniky a dalších. Ať už jsi sportovní maniak, kulturomil nebo technický geek, určitě si vybereš.
- Když nám doporučíš nového kolegu, finanční odměna tě nemine.
- A jako pomyslná třešinka na dortu – budeš mít možnost nákupu auta za zvýhodněných podmínek.
Co bude Vaší náplní práce?
- Vedení části finančního účetnictví dvou společností v souladu s českými účetními a daňovými předpisy.
- Zajištění hladkého průběhu vystavování účetních dokladů.
- Kontrola, účtování a administrace účetních dokladů.
- Zadávání bankovních příkazů, kontrola a párování plateb, účtování o transakcích v hotovosti.
- Provádění pravidelných měsíčních kontrol ve finančním účetnictví.
- Aktivní spolupráce s kolegy v rámci účetního týmu.
- Komunikace s ostatními odděleními ve společnosti při řešení operativních úkolů.
Co na tuto pozici požadujeme?
- Orientaci v účetní a daňové problematice.
- Ukončené SŠ/VŠ vzdělání, ideálně ekonomického zaměření.
- Uživatelská znalost MS Office.
- Praxi na obdobné pozici alespoň 2 roky.
- Samostatnost, pečlivost, zodpovědnost a iniciativní přístup k řešení problémů.