Vedoucí zákaznického servisu a skladového hospodářství
O pozici
Pracovní nabídka
Náplň práce:
- vedení, řízení, motivace a plánování směn týmu pokladních, turniketářů a šatnářů,
- zajištění vysoké kvality zákaznického servisu a zlepšení zákaznického zážitku na pokladních místech Botanické zahrady a při vstupu do areálu zahrady nebo do skleníku FM,
- zajištění nákupu, kontroly a dodání spotřebního materiálu pro zahradnická stanoviště, doplňkovou činnost, pokladny a úklid,
- zajištění provozu skladu dle parametrů skladovaného materiálu a zajištění bezpečnosti a trvanlivosti skladovaného zboží,
- zajištění spolupráce s osobou odpovědnou za prodej suvenýrů při koordinaci předávek zboží. Zastoupení dané osoby ve věci prodeje suvenýrů přes webové stránky BZP,
- výdej, příjem a kontrola a evidence fasování OOPP včetně prvotního nakupování. Příjem OOPP zpět při koncích pracovních poměrů ostatních zaměstnanců,
- kooperace a zajištění dat při vypisování výběrových řízení na spotřební materiál,
- spolupráce s ostatními odděleními, jako je marketing, logistika a finance,
- vedení a monitorování výsledků návštěvnosti,
- identifikace a řešení problémů zákazníků a zajištění jejich spokojenosti,
- zajištění dodržování interních procesů a standardů.
Požadujeme:
- středoškolské vzdělání a vyšší,
- dobrá znalost MS Office,
- odpovědnost, samostatnost a schopnost se samostatně rozhodovat,
- dobré komunikační a organizační schopnosti,
- ochota učit se novým věcem,
- odolnost vůči stresu,
- řidičský průkaz skupiny B.
Výhodou:
- zkušenosti se skladovým hospodářstvím a principy pořizování skladových zásob,
- předchozí zkušenost se skladovým SW,
- znalost anglického jazyka minimálně na úrovni C1, znalost dalšího jazyka výhodou.
Nabízíme:
- hlavní pracovní poměr na plný úvazek na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou,
- platové zařazení podle nařízení vlády č. 564/2006 Sb. + osobní ohodnocení podle pracovních výsledků,
- práci v atraktivním prostředí Botanické zahrady hl. m. Prahy,
- stabilitu veřejné příspěvkové organizace,
- pružnou pracovní dobu, 40 hodin týdně,
- 29 placených dnů volna v roce (25 dnů dovolené a 4 dny zdravotního volna, tzv. Sick days),
- příspěvek na stravování,
- kvartální odměny,
- podporu osobního rozvoje a odborného vzdělávání,
- volné vstupy do ZOO Praha, VIP vstupenky do Botanické zahrady hl. M. Prahy a volné vstupy do ostatních zahrad v rámci sdružení Unie botanických zahrad http://ubzcr.cz/clenove/
Místo výkonu práce:
Botanická zahrada hl. m. Prahy, se sídlem:
Trojská 800/196, Praha 7 - Troja, 171 00
www.botanicka.cz
Předpokládaný termín nástupu:
Říjen 2024
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, a to bez uvedení důvodů.
Zasláním životopisu udělujete naší organizaci souhlas se zpracováním a uchováním Vašich osobních údajů v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, a to na dobu neurčitou, resp. do odvolání. Současně potvrzujete, že osobní údaje uvedené v zaslaném životopisu jsou přesné a pravdivé. Prohlašujeme, že veškeré Vámi poskytnuté osobní údaje budou shromažďovány a zpracovávány pouze pro vyhledání vhodné nabídky pracovního uplatnění v rámci naší organizace.
Těšíme se na Vaše odpovědi!