Referent/ka - Účetní správy nemovitostí SVJ v Plzni
O pozici
Pracovní nabídka
Do našeho týmu na provozovně společnosti PRODOMIA, s.r.o. v Plzni
hledáme kolegyni či kolegu na pozici
REFERENT/KA - ÚČETNÍ
Náplní práce referentky ve správě nemovitostí je ekonomicko-administrativní činnost, jejíž bližší specifikaci najdete nejen níže v inzerátu, ale kterou samozřejmě rádi upřesníme také na osobní schůzce.
_________________________________________________________________________________
Hledáme komunikativního, spolehlivého a pečlivého kolegu či kolegyni s odpovědností a schopností organizovat si svou pracovní dobu a práci.
Očekáváme samostatnost při řešení zadaných úkolů, loajalitu, iniciativu, a hlavně pozitivní přístup a chuť do práce.
Co vás u nás čeká?
- Péče o svěřené portfolio klientů
- Práce v programu Excel a Word
- Vedení agendy klientů v interním programu
- Párování plateb
- Rozúčtování nákladů, kontrola zaúčtování na jednotlivá střediska
- Zodpovědnost za vedení účetnictví portfolia klientů v souladu s platnými předpisy - účtování faktur, bankovních výpisů, předpisů plateb, kontrola náležitostí účetních dokladů
- Zpracování měsíčních a ročních účetních závěrek klientů
- Zpracování ročního vyúčtování služeb
- Spolupráce na roční Výroční zprávě klienta
- Zajištění výkaznictví v rozsahu požadavků státních orgánů a banky za oblast ekonomiky
- Komunikace se zákazníky – telefonická i písemná
- Úzká spolupráce s kolegy
Co pro výkon práce požadujeme?
- úplné SO / SŠ vzdělání s maturitou (ekonomického směru výhodou), doložené dokladem o vzdělání
- znalost práce v programech MS Office, Word, Excel, Outlook
- znalost vedení podvojného účetnictví
- bezúhonnost, doloženou výpisem z rejstříku trestů
Výhodou bude, pokud Vám nebude zcela cizí problematika správy SVJ. Zároveň uvítáme zkušenosti a znalosti z oblasti vedení účetnictví bytových domů, mzdové agendy, případně znalost předpisů nájmů a záloh na služby.
Co vám můžeme nabídnout?
- zaměstnání na hlavní pracovní poměr na plný úvazek s klasickými zaměstnaneckými benefity jako jsou: stravenkový paušál, příspěvek na penzijní a životní pojištění, 5 týdnů dovolené, firemní akce
- pružnou pracovní dobu ( týdenní úvazek 40 hodin)
- k dispozici mobilní telefon (s neomezeným voláním), pro případ potřeby je také k dispozici služební vozidlo
- slevy u obchodníků (Datart), možnost zřízení Multisportkarty
- počáteční zaškolení do oboru a problematiky a podporu v další práci
- neformální dresscode – záleží na Vás, v čem se cítíte nejlépe
- příjemné pracovní prostředí v nově zrekonstruované budově
- nekonfliktní kolektiv
Různorodou práci, při níž využijete své dosavadní zkušenosti, ale zároveň si je můžete dále rozvíjet a účastnit se nových projektů v rámci společnosti
Doufáme, že najdeme kolegu či kolegyni na dlouhodobou spolupráci. Veškerá naše snaha povede k tomu, abychom primární pracovní smlouvu na dobu určitou ( jednoho roku) převedli na dobu neurčitou.
Nástup možný od: IHNED
Pracoviště: Guldenerova 695/13, Plzeň
Zaujala Vás naše nabídka ?
K odpovědi na tuto nabídku, prosím, nezapomeňte přiložit Váš aktuální životopis či krátké povídání o Vás.
Podívejte se na stránky https://prodomia.cz/o-nas/ a zjistíte o společnosti PRODOMIA, s.r.o. řadu dalších informací.