Referent/ka - Účetní správy nemovitostí SVJ v Plzni

Jméno/Firma
PRODOMIA, s.r.o.
Pracoviště
Guldenerova 695/13, Plzeň
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Administrativa
Požadované jazyky
Čeština
Vytvořeno
23. 9. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Do našeho týmu na provozovně společnosti PRODOMIA, s.r.o. v Plzni

hledáme kolegyni či kolegu na pozici

REFERENT/KA - ÚČETNÍ

Náplní práce referentky ve správě nemovitostí je ekonomicko-administrativní činnost, jejíž bližší specifikaci najdete nejen níže v inzerátu, ale kterou samozřejmě rádi upřesníme také na osobní schůzce.

_________________________________________________________________________________

Hledáme komunikativního, spolehlivého a pečlivého kolegu či kolegyni s odpovědností a schopností organizovat si svou pracovní dobu a práci.

Očekáváme samostatnost při řešení zadaných úkolů, loajalitu, iniciativu, a hlavně pozitivní přístup a chuť do práce.

Co vás u nás čeká?

  • Péče o svěřené portfolio klientů
  • Práce v programu Excel a Word
  • Vedení agendy klientů v interním programu
  • Párování plateb
  • Rozúčtování nákladů, kontrola zaúčtování na jednotlivá střediska
  • Zodpovědnost za vedení účetnictví portfolia klientů v souladu s platnými předpisy - účtování faktur, bankovních výpisů, předpisů plateb, kontrola náležitostí účetních dokladů
  • Zpracování měsíčních a ročních účetních závěrek klientů
  • Zpracování ročního vyúčtování služeb
  • Spolupráce na roční Výroční zprávě klienta
  • Zajištění výkaznictví v rozsahu požadavků státních orgánů a banky za oblast ekonomiky
  • Komunikace se zákazníky – telefonická i písemná
  • Úzká spolupráce s kolegy

Co pro výkon práce požadujeme?

  • úplné SO / SŠ vzdělání s maturitou (ekonomického směru výhodou), doložené dokladem o vzdělání
  • znalost práce v programech MS Office, Word, Excel, Outlook
  • znalost vedení podvojného účetnictví
  • bezúhonnost, doloženou výpisem z rejstříku trestů

Výhodou bude, pokud Vám nebude zcela cizí problematika správy SVJ. Zároveň uvítáme zkušenosti a znalosti z oblasti vedení účetnictví bytových domů, mzdové agendy, případně znalost předpisů nájmů a záloh na služby.

Co vám můžeme nabídnout?

  • zaměstnání na hlavní pracovní poměr na plný úvazek s klasickými zaměstnaneckými benefity jako jsou: stravenkový paušál, příspěvek na penzijní a životní pojištění, 5 týdnů dovolené, firemní akce
  • pružnou pracovní dobu ( týdenní úvazek 40 hodin)
  • k dispozici mobilní telefon (s neomezeným voláním), pro případ potřeby je také k dispozici služební vozidlo
  • slevy u obchodníků (Datart), možnost zřízení Multisportkarty
  • počáteční zaškolení do oboru a problematiky a podporu v další práci
  • neformální dresscode – záleží na Vás, v čem se cítíte nejlépe
  • příjemné pracovní prostředí v nově zrekonstruované budově
  • nekonfliktní kolektiv

Různorodou práci, při níž využijete své dosavadní zkušenosti, ale zároveň si je můžete dále rozvíjet a účastnit se nových projektů v rámci společnosti

Doufáme, že najdeme kolegu či kolegyni na dlouhodobou spolupráci. Veškerá naše snaha povede k tomu, abychom primární pracovní smlouvu na dobu určitou ( jednoho roku) převedli na dobu neurčitou.

Nástup možný od: IHNED

Pracoviště: Guldenerova 695/13, Plzeň

Zaujala Vás naše nabídka ?

K odpovědi na tuto nabídku, prosím, nezapomeňte přiložit Váš aktuální životopis či krátké povídání o Vás.

Podívejte se na stránky https://prodomia.cz/o-nas/ a zjistíte o společnosti PRODOMIA, s.r.o. řadu dalších informací.