CUSTOMER CARE & EXPERIENCE MANAGER pro EAT SMART

Jméno/Firma
PERFECT CANTEEN s.r.o.
Pracoviště
Zděbradská 74, Říčany
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Prodej a obchod
Vytvořeno
23. 9. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Jsme EAT SMART /https://eatsmart.cz/ – Otevíráme dveře do světa stravování budoucnosti! Přinášíme bohatou nabídku kvalitních a chutných jídel nejen do kanceláří a výrobních firem, pod značkou „Cibule Bistro“, jenž se zrodila v srdci ???? šéfkuchaře Filipa Sajlera a jeho týmu šéfkuchařů. ???? Věříme, že i jídla do krabičky se dají dělat chutně a poctivě jako doma nebo v restauraci. Spojujeme tak svět gastronomie se sofistikovanými technologiemi.

Aktuálně nastavujeme zákaznický servis „budoucnosti“ a hledáme klíčového hráče na pozici Customer Care & Experience Manager, který nám pomůže s digitální transformací péče o B2B klienty a B2C zákazníky (prostřednictvím app), ale také se zlepšováním zákaznické zkušenosti…

????️Co vás u nás čeká?

  • Zajištění kvalitní podpory, řešení problémů a budování vztahů se zákazníky
  • Nastavení metrik zákaznického servisu a jejich analýza je pro další zlepšování
  • Budování vztahů se zákazníky prostřednictvím osobních schůzek a získávání zpětné vazby
  • Analýza nákupního chování uživatelů a následný návrh aktivit na zvýšení využívání řešení Renewal kontraktů
  • Spolupráce se Salesem a Operations týmem na automatizaci procesů
  • Vývoj a vylepšení firemní sekce
  • Tvorba interní wikipedie a přinášet inovace do administrativního nástroje
  • Podílet se na vývoji mobilní aplikace a dalších digitálních nástrojů

????️Čím nás zaujmete?

  • Máte skvělý přehled o principech zákaznického servisu a nadšení pro technologie
  • Jste profík v komunikaci
  • Ve věcech i v čase si umíte udělat pořádek
  • Přívalem pozitivní energie umíte rozhýbat lidi kolem sebe a udávat jim správný směr
  • Nevzdáváte žádnou situaci a nebojíte se proaktivně hledat řešení nebo učinit včasná rozhodnutí

????Co vám můžeme nabídnout?

  • Skvělý tým kolegů a práci na ojedinělém projektu
  • Příležitost být u transformace zákaznického servisu
  • Aktivní zapojení do vývoje inovativních produktů
  • Kvalitní dotované stravování z naší výroby
  • 5 týdnů dovolené
  • Multisportku za zvýhodněnou cenu
  • Odměnu za doporučení kandidáta 20 000 Kč
  • Volné vstupy do ZOO, botanické zahrady a aquaparku
  • Slevy na pojištění od Allianz
  • Vzdělávací a teambuildingové akce, možnost kariérního růstu
  • a je toho mnohem víc…

???? Chcete vědět víc? Dej nám o sobě vědět a zjistěte, jak můžete posunout EAT SMART na novou úroveň!