Operations/Event manager
O pozici
Pracovní nabídka
Do naší eventové restaurace na Praze 5 (Folklore Garden a HighLight) hledáme novou kolegyni/kolegu na pozici Operations/Event Manager
Nabízíme práci na HPP v rozvíjející se firmě s dlouholetou tradicí, a to v mladém, dynamickém teamu.
Hledáme někoho, kdo je nadšený, flexibilní, komunikativní se zájmem o seberozvoj v oblasti eventového managementu. Vše rádi naučíme.
Jak si představujeme vhodného kandidáta:
- ukončené SŠ/VŠ vzdělání
- řidičský průkaz skupiny B
- český jazyk a anglický jazyk slovem i písmem
- zkušenosti v zajištění provozu restaurace, gastro provozu výhodou
- zkušenosti s organizací eventů výhodou
- organizační a komunikační schopnosti na vysoké úrovni
- reprezentativní vystupování
- samostatnost, spolehlivost, schopnost předvídat, kreativita
- znalost Microsoft Excel, Word na uživatelské úrovni
Co bude Vaším úkolem:
- kompletní organizační zajištění eventů a svateb (příprava, vytváření rozpočtu a produkce akce)
- řízení a kontrola skladových zásob, pravidelná inventarizace
- vedení provozní dokumentace a administrativy
- komunikace s externími dodavateli
- koordinace personálu a kuchyně
Co vám můžeme nabídnout:
Nabízíme dog friendly office, skvělé společné obědy, krásné pracovní prostředí na zámečku, super kolektiv, hodně zábavy a teambuildingů.
Nástup listopad 2024.