Office manažer/ka
PORTIN one, s.r.o.
Myslíkova 174/23, Praha
Plný
Bez maturity
Administrativa
23. 9. 2024
O pozici
Pracovní nabídka
Úspěšná česká developerská společnost se sídlem v centru Prahy, zaměřená na výstavbu komerčních retail-parků a rezidenčních projektů, hledá novou kolegyni/ nového kolegu na pozici office manažer/ka.
Požadujeme:
- Zájem se dále rozvíjet a učit
- Samostatnost, pečlivost, pozitivní myšlení a aktivní přístup k práci
- Velmi dobré komunikační schopnosti
- Velmi dobrý písemný projev
- Alespoň středoškolské vzdělání s maturitou
- Pokročilou znalost práce s počítačem
- Zkušenost s obdobnou pozicí
- Aktivní znalost cizích jazyků výhodou, ale není nutností
Co bude vaší náplní práce:
- Administrativní podpora pro vedení společnosti a finanční a projektové oddělení
- Správa datových schránek včetně nastavování tj. přidávání nových datových schránek do interního systému, práce se systémem HELIOS (není nutnou podmínkou ovládat systém HELIOS)
- Správa kancelářských prostor společnosti (zajištění servisů, oprav, případných rekonstrukcí, kontrola úklidových služeb externí firmou, objednávání kancelářských potřeb…)
- PO + BOZP
- Komplexní organizace slavnostních akcí při otvírání nových retail-parků/rezidenčních projektů
- Péče o pracovní tým (vizitky pro tým, databáze narozenin…), péče o klienty a obchodní partnery (novoroční přání, vánoční dárky…)
- Koordinace při zakládání nových projektových společností ve spolupráci s notářem a vedením společnosti
- Administrativní a technická koordinace v rámci prodejů projektových společností, due diligence
- Spolupráce při výběrových řízení nových zaměstnanců
- Zajišťování potřebných přístupů a pracovních pomůcek pro nové zaměstnance
- PORTINET – přidělování práv osob k projektům, datovým schránkám a externímu sdílení, udržování aktuálnosti informací, atd.
- Rušení přístupů a zajišťování vrácení pracovních pomůcek při odchodu zaměstnance
- Webové stránky – administrace a správa, uvádění novinek a informací k projektům, apod.
- Marketing skupiny PORTIN - (sociální sítě (LinkedIn, případně rozšíření o Facebook, Instagram), marketingové strategie apod.)
- Správa kancelářských prostor společnosti (zajištění servisů, oprav, případných rekonstrukcí, kontrola úklidových služeb externí firmou, objednávání kancelářských potřeb…)
- Správa kancelářských prostor společnosti (jedná se celkem o 3 kanceláře), zajištění servisů (externí servisní společnosti), revizí technologií, oprav, případných rekonstrukcí
- Tvorba objednávek, předávacích protokolů, přehledových tabulek
- Katastr nemovitostí – podávání návrhů na vklad do KN, stahování LV
- Obchodní rejstřík - podávání návrhů na vklad do OR
Nabízíme:
- Práce na plný úvazek
- 5 týdnů dovolené
- Zaměstnanecké benefity (stravenkový paušál, bonusy/prémie, sickdays);
- Notebook a mobilní telefon i k soukromým účelům vč. neomezeného datového připojení
- Menší občerstvení na pracovišti
- Samostatnou činnost s jasným smyslem a účelem
- Zázemí úspěšné dynamicky se rozvíjející české společnosti
- Příjemné pracovní prostředí na Praze 1/5
- Práce v mladém dynamickém kolektivu