Office manažer/ka

Jméno/Firma
PORTIN one, s.r.o.
Pracoviště
Myslíkova 174/23, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Administrativa
Vytvořeno
23. 9. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Úspěšná česká developerská společnost se sídlem v centru Prahy, zaměřená na výstavbu komerčních retail-parků a rezidenčních projektů, hledá novou kolegyni/ nového kolegu na pozici office manažer/ka.

Požadujeme:

  • Zájem se dále rozvíjet a učit
  • Samostatnost, pečlivost, pozitivní myšlení a aktivní přístup k práci
  • Velmi dobré komunikační schopnosti
  • Velmi dobrý písemný projev
  • Alespoň středoškolské vzdělání s maturitou
  • Pokročilou znalost práce s počítačem
  • Zkušenost s obdobnou pozicí
  • Aktivní znalost cizích jazyků výhodou, ale není nutností


Co bude vaší náplní práce:

  • Administrativní podpora pro vedení společnosti a finanční a projektové oddělení
  • Správa datových schránek včetně nastavování tj. přidávání nových datových schránek do interního systému, práce se systémem HELIOS (není nutnou podmínkou ovládat systém HELIOS)
  • Správa kancelářských prostor společnosti (zajištění servisů, oprav, případných rekonstrukcí, kontrola úklidových služeb externí firmou, objednávání kancelářských potřeb…)
  • PO + BOZP
  • Komplexní organizace slavnostních akcí při otvírání nových retail-parků/rezidenčních projektů
  • Péče o pracovní tým (vizitky pro tým, databáze narozenin…), péče o klienty a obchodní partnery (novoroční přání, vánoční dárky…)
  • Koordinace při zakládání nových projektových společností ve spolupráci s notářem a vedením společnosti
  • Administrativní a technická koordinace v rámci prodejů projektových společností, due diligence
  • Spolupráce při výběrových řízení nových zaměstnanců
  • Zajišťování potřebných přístupů a pracovních pomůcek pro nové zaměstnance
  • PORTINET – přidělování práv osob k projektům, datovým schránkám a externímu sdílení, udržování aktuálnosti informací, atd.
  • Rušení přístupů a zajišťování vrácení pracovních pomůcek při odchodu zaměstnance
  • Webové stránky – administrace a správa, uvádění novinek a informací k projektům, apod.
  • Marketing skupiny PORTIN - (sociální sítě (LinkedIn, případně rozšíření o Facebook, Instagram), marketingové strategie apod.)
  • Správa kancelářských prostor společnosti (zajištění servisů, oprav, případných rekonstrukcí, kontrola úklidových služeb externí firmou, objednávání kancelářských potřeb…)
  • Správa kancelářských prostor společnosti (jedná se celkem o 3 kanceláře), zajištění servisů (externí servisní společnosti), revizí technologií, oprav, případných rekonstrukcí
  • Tvorba objednávek, předávacích protokolů, přehledových tabulek
  • Katastr nemovitostí – podávání návrhů na vklad do KN, stahování LV
  • Obchodní rejstřík - podávání návrhů na vklad do OR

Nabízíme:

  • Práce na plný úvazek
  • 5 týdnů dovolené
  • Zaměstnanecké benefity (stravenkový paušál, bonusy/prémie, sickdays);
  • Notebook a mobilní telefon i k soukromým účelům vč. neomezeného datového připojení
  • Menší občerstvení na pracovišti
  • Samostatnou činnost s jasným smyslem a účelem
  • Zázemí úspěšné dynamicky se rozvíjející české společnosti
  • Příjemné pracovní prostředí na Praze 1/5
  • Práce v mladém dynamickém kolektivu