Recepční v advokátní kanceláři

Jméno/Firma
Eversheds Sutherland, advokátní kancelář, s.r.o.
Pracoviště
Pobřežní 394/12, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Vytvořeno
23. 9. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Můžeš se pochlubit zkušenostmi v oblasti front office a máš chuť se dále rozvíjet po boku špičkových právních profesionálů? Jsme mladí, práce nás baví a rádi posouváme věci vpřed!

Co Tě u nás čeká?

  • Přijímání návštěv, komunikace s klienty (i zahraničními)
  • Správa zasedacích místností a zabezpečení chodu kuchyněk
  • Vyřizování poštovních a kurýrních služeb, evidence zásilek
  • Formátování dokumentů a další administrativní úkoly
  • Objednávky občerstvení
  • Přátelské prostředí středně velké firmy, kde se stále všichni dobře známe - čeká Tě každodenní spolupráce s naší skvělou recepční Míšou a celkem zhruba 40 nových kolegů
  • Možnost účastnit se kurzu angličtiny s rodilým mluvčím přímo na pracovišti
  • pracovní doba na směny 9-17:30 nebo 9:30-18 hodin
  • Moderní útulné prostory s nádhernou terasou a výbornou dopravní dostupností u metra Florenc
  • Multisportka, stravenková karta, 5 týdnů dovolené, 2 sickdays, dávka čerstvého ovoce každý týden a spousta firemních akcí v tuzemsku i zahraničí

Co očekáváme od Tebe?

  • schopnost se přizpůsobit dynamickému pracovnímu tempu a asertivně reagovat i na nárazový přísun práce
  • pečlivost, samostatnost, spolehlivost a kolegialitu
  • profesionální a reprezentativní vystupování
  • zaměření na spokojenost klientů a kolegů
  • aktivní přístup k plnění pracovních úkolů
  • dokončené SŠ vzdělání
  • uživatelskou znalost MS Office, alespoň základy formátování dokumentů (zbytek se u nás doučíš)
  • angličtinu na komunikativní úrovni
  • zkušenosti s prací v advokátní kanceláři velkou výhodou

Zní Ti to dobře? Dej nám o sobě vědět a my Ti ukážeme, že jsme přesně ten tým, ve kterém chceš pracovat. Na Tvé CV a pár slov o tom, proč zrovna Ty a my, se těší Martina a tým Eversheds Sutherland.