Asistentka/Asistent vedení společnosti
O pozici
Pracovní nabídka
O nás:
Avalon s.r.o. je společnost, která poskytuje špičkové služby v oblasti projekce, obchodu, montáže a servisu elektrické požární signalizace (EPS).
Náplň práce:
Budete podporovat vedení společnosti a naše pracovní týmy, tak aby organizace a řízení času bylo efektivní. Na této pozici bude zásadní váš smysl pro detail, komunikační dovednosti a schopnost zvládat více úkolů menších najednou.
Odpovědnosti:
Vést emailovou a telefonní komunikaci s našimi klienty.
Zpracovávat dokumenty v excelu, wordu, příp. v účetním systému ESO9.
Vytvářet a odesílat základní cenové nabídky.
Komunikace se zaměstnanci.
Spolupracovat s fakturačním oddělením na zajištění přesné a včasné fakturace.
Vedení administrativy u jednotlivých zakázek.
Kvalifikační předpoklady:
Středoškolské vzdělání s maturitou.
Dobré organizační schopnosti.
Výborné písemné a ústní komunikační dovednosti.
Orientace na zákazníka.
Znalost práce s Microsoft Office nebo podobným softwarem.
Předchozí zkušenosti na obdobné pozici v obchodní nebo servisní společnosti výhodou.
Výhody:
Konkurenční plat a odměny založené na výkonu.
Flexibilní pracovní doba(homeoffice jen výjimečně).
Průběžná školení a možnosti profesního rozvoje.
Spolupracující a přátelské pracovní prostředí.
Jak se přihlásit:
Svůj životopis a motivační dopis s podrobným popisem vašich relevantních zkušeností a dovedností zašlete odpovědí pomocí formuláře.
Přidejte se k nám v Avalonu a hrajte důležitou roli při vedení společnosti a profesionálních služeb elektrické požární signalizace!