Asistentka/Asistent vedení společnosti

Jméno/Firma
AVALON s.r.o.
Pracoviště
Vodňanská 1419, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Administrativa
Požadované jazyky
Čeština
Vytvořeno
23. 9. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

O nás:

Avalon s.r.o. je společnost, která poskytuje špičkové služby v oblasti projekce, obchodu, montáže a servisu elektrické požární signalizace (EPS).

Náplň práce:
Budete podporovat vedení společnosti a naše pracovní týmy, tak aby organizace a řízení času bylo efektivní. Na této pozici bude zásadní váš smysl pro detail, komunikační dovednosti a schopnost zvládat více úkolů menších najednou.

Odpovědnosti:

Vést emailovou a telefonní komunikaci s našimi klienty.

Zpracovávat dokumenty v excelu, wordu, příp. v účetním systému ESO9.

Vytvářet a odesílat základní cenové nabídky.

Komunikace se zaměstnanci.

Spolupracovat s fakturačním oddělením na zajištění přesné a včasné fakturace.

Vedení administrativy u jednotlivých zakázek.


Kvalifikační předpoklady:
Středoškolské vzdělání s maturitou.
Dobré organizační schopnosti.
Výborné písemné a ústní komunikační dovednosti.
Orientace na zákazníka.
Znalost práce s Microsoft Office nebo podobným softwarem.
Předchozí zkušenosti na obdobné pozici v obchodní nebo servisní společnosti výhodou.

Výhody:
Konkurenční plat a odměny založené na výkonu.
Flexibilní pracovní doba(homeoffice jen výjimečně).
Průběžná školení a možnosti profesního rozvoje.
Spolupracující a přátelské pracovní prostředí.

Jak se přihlásit:
Svůj životopis a motivační dopis s podrobným popisem vašich relevantních zkušeností a dovedností zašlete odpovědí pomocí formuláře.

Přidejte se k nám v Avalonu a hrajte důležitou roli při vedení společnosti a profesionálních služeb elektrické požární signalizace!