Referent/ka zákaznického servisu
O pozici
Pracovní nabídka
Do našeho týmu hledáme kolegu / kolegyni:
Referentka/referent zákaznického servisu pro klíčové zákazníky
(nejedná se o práci v call centru)
Něco o nás:
Jsme mezinárodní společnost poskytující servis v oblasti pronájmu textilního zboží a služeb, působící na trhu již 112 let.
Co bude náplní Tvé práce:
- práce s databází zákazníků - e-mailová a telefonní komunikace se stávajícím zákazníkem a péče o něj
- práce v systému SAP a interních programech
- personální administrativa (zpracování smluv, změn, požadavků)
- příprava podkladů pro fakturaci
- vyřizování reklamací
Jaký/jaká bys měl/a být?
- stačí SŠ vzdělání
- pokročilá znalost práce na PC (MS Office), Excel
- pečlivost, zodpovědnost, komunikativnost, pozitivní přístup, ochota učit se nové věci
- praxe v oblasti zákaznického servisu
Co nabízíme?
- postupné zaučení tak, aby ses cítil/a na nové pozici komfortně
- jistotu práce ve stabilní společnosti s dlouholetým působením na domácím a mezinárodním trhu
- práci v přátelském kolektivu
- 13. plat
- 5 týdnů dovolené
- stravovací paušál
- Sick Days
- příspěvek na důchodové pojištění ve výši až 2000 měsíčně
- mobilní tarif pro Tebe i rodinného příslušníka
- Multisportkarta
- ovoce, káva a voda na pracovišti
- firemní akce
Máme pravidelnou pracovní dobu: po-čt: 8-17 hod, pá: 8-14.30 hod.