Referent/ka zákaznického servisu

Jméno/Firma
MEWA Textil-Service s.r.o.
Pracoviště
K Bílému vrchu 2946/2, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Administrativa
Vytvořeno
23. 9. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Do našeho týmu hledáme kolegu / kolegyni:

Referentka/referent zákaznického servisu pro klíčové zákazníky

(nejedná se o práci v call centru)

Něco o nás:

Jsme mezinárodní společnost poskytující servis v oblasti pronájmu textilního zboží a služeb, působící na trhu již 112 let.

Co bude náplní Tvé práce:

- práce s databází zákazníků - e-mailová a telefonní komunikace se stávajícím zákazníkem a péče o něj

- práce v systému SAP a interních programech

- personální administrativa (zpracování smluv, změn, požadavků)

- příprava podkladů pro fakturaci

- vyřizování reklamací

Jaký/jaká bys měl/a být?

- stačí SŠ vzdělání

- pokročilá znalost práce na PC (MS Office), Excel

- pečlivost, zodpovědnost, komunikativnost, pozitivní přístup, ochota učit se nové věci

- praxe v oblasti zákaznického servisu

Co nabízíme?

- postupné zaučení tak, aby ses cítil/a na nové pozici komfortně

- jistotu práce ve stabilní společnosti s dlouholetým působením na domácím a mezinárodním trhu

- práci v přátelském kolektivu

- 13. plat

- 5 týdnů dovolené

- stravovací paušál

- Sick Days

- příspěvek na důchodové pojištění ve výši až 2000 měsíčně

- mobilní tarif pro Tebe i rodinného příslušníka

- Multisportkarta

- ovoce, káva a voda na pracovišti

- firemní akce

Máme pravidelnou pracovní dobu: po-čt: 8-17 hod, pá: 8-14.30 hod.