Sociální pracovník, Benešov

Jméno/Firma
Úřad práce České republiky
Pracoviště
Benešov
Úvazek
Plný
Profese
Administrativa
Požadované vzdělání
Vyšší odborné
Vytvořeno
23. 9. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Láká Vás myšlenka pomáhat osobám v tíživé životní situaci, zjišťovat jejich potřeby a provázet je procesem podání a vyřízení žádosti o finanční dávky?

Pokud ano, přidejte se k nám! Zaškolíme Vás tak, abyste se vše naučili a nemuseli mít žádné obavy. Na rozhovory s Vámi pak bude klient vzpomínat s úsměvem.

Co u nás budete dělat?

  • zajišťovat agendu dávek příspěvku na péči a dávek pro osoby se zdravotním postižením
  • poskytovat základní i odborné sociální poradenství
  • provádět sociální šetření a místní šetření pro účely nepojistných sociálních dávek
  • zabývat se individuálními případy, což zahrnuje styk s občany v krizových životních situacích
  • činit úkony ve správním řízení jako oprávněná úřední osoba
  • posuzovat podklady pro správní řízení
  • spolupracovat se správními úřady, orgány sociálního zabezpečení, orgány pomoci v hmotné nouzi a dalšími institucemi

Co od Vás budeme potřebovat?

  • vyšší odborné vzdělání nebo bakalářský studijní program
  • zkušenosti z oblasti vzdělávání výhodou
  • dobrá znalost práce na PC
  • samostatnost, pečlivost, psychická odolnost

Co nabízíme Vám?

  • stabilní práci u největší pomáhající instituce v ČR
  • služební poměr na dobu neurčitou
  • předpokládaný den nástupu 1. listopad 2024
  • finanční ohodnocení dle Vašich zkušeností a schopností
  • služební místo je zařazeno do 10. platové třídy, což odpovídá platovému tarifu 23 390 – 34 370 Kč dle Vaší započitatelné praxe
  • k tomu zvláštní příplatek 2 500 Kč
  • osobní příplatek, jehož průměrná výše dosahuje 5 156 Kč, ale může být i výrazně vyšší při dosahování nadstandardních výsledků
  • odměny za mimořádné či zvlášť významné úkoly
  • pružnou pracovní dobu, volné víkendy i svátky
  • 5 týdnů dovolené, 5 sick days, 1 den na vyřízení osobních záležitostí
  • příspěvek na stravování
  • příspěvek na produkty spoření na stáří
  • odměny k životním a služebním výročím
  • zaučení na pozici a následné další vzdělávání
  • podporu vedoucího i kolegů
  • možnost využití pronájmu bytů od Magistrátu hl. m. Prahy

Podmínky účasti na výběrovém řízení:

  • Reakce zasíláním životopisu a motivačního dopisu přes portál nabídek práce není dostačující, protože se jedná o přijetí do služebního poměru.
  • Celé znění inzerátu a způsob přihlášení do výběrového řízení bude doručen odkazem v rámci automatické odpovědi.
  • Podání žádosti ve lhůtě do 11. října 2024.