Obchochodník / obchodnice pro firmy - kancelářské potřeby
O pozici
Pracovní nabídka
Máte zkušenosti s obchodováním a komunikací se zákazníky?
Umíte si představit model 40% času u zákazníků, 60% času v kanceláři (administrativa)?
Líbí se vám kancelářský a školní sortiment a nebojíte se plnění plánů?
!! PAK HLEDÁME MOŽNÁ PRÁVĚ VÁS!! Aktuálně totiž obsazujeme pozici obchodníka / obchodnice převážně pro skupinu firemních zákazníků.
Jsme společnost PAS – velkoobchod s kancelářskými a školními potřebami, a i po více jak 30 letech na trhu nám to pořád jde a ten „barevný svět kancelářských potřeb“ nás stále baví, ale je nás prostě málo! Proto hledáme šikovného kolegu/kolegyni mezi nás
Výsledkem vaší práce budou pravidelně odebírající zákazníci a splněný plán prodeje!
Co Vás na této pozici čeká?
- osobní návštěvy u zákazníků a každodenní komunikace s nimi
- dostanete přidělené zákazníky, o které se budete starat, a zároveň budete i aktivně vyhledávat nové spolupracující firmy (oblast Praha a Střední Čechy)
- další administrativní úkony (statistiky, nabídky, emaily a komunikace s dalšími odděleními)
- zpracování jednoduchých objednávek a zadávání do systému
Vaším úkolem bude zajistit pravidelnou spolupráci, rozšiřovat sortiment u zákazníků a nabízet a prezentovat nové produkty
Co je pro tuto práci třeba?
- předchozí zkušenosti s prodejní či obchodní činnosti nebo s podobnou pozicí a prokazatelné dobré výsledky
- ochota a chuť se učit nové věci a neustále se posouvat dále
- základní znalost MS Office
- řidičský průkaz sk.B
Co vám můžeme zase na oplátku nabídnout my?
- práci na hlavní pracovní poměr od pondělí do pátku: 7:30 – 16:00 (možnost i zkráceného úvazku – min.na 6,5h)
- zázemí stabilní české společnosti – u nás najdete kvalitní a potřebné produkty, dobrý servis a šikovný tým ochotných kolegů
- důkladné zaškolení na začátku – do vody vás nehodíme, a i do budoucna poradíme
- motivační finanční ohodnocení, které si můžete ovlivnit směrem nahoru