SPECIALISTA FAKTURACE A PLATEB
Eurocross Assistance Czech Republic, s.r.o.
Lazarská 13/8, Praha
Plný
Bez maturity
Angličtina, Čeština
Bankovnictví
23. 9. 2024
O pozici
Pracovní nabídka
EUROCROSS ASSISTANCE zaměstná SPECIALISTU FAKTURACE a PLATEB
Stručně o nás:
Jsme mezinárodní firma, která se zabývá poskytováním non-stop asistenčních služeb, zejména v oblasti cestovního pojištění, pojištění aut, domácí asistence a asistence pro expaty. Asistujeme také seniorům či jiným občanům, kteří využívají dohledová zařízení.
O čem bude tvoje práce?
- pořizování faktur (české a zahraniční) do účetního systému Helios
- vedení pokladny
- příprava a účtování zápočtů
- příprava souborů k placení a ostatní agenda spojena s komunikací s bankou
- párování banky a platebních karet
- vyřizování upomínek v ČJ a AJ
- vyřizování korespondence v ČJ a AJ
- účast na projektech (elektronizace a automatizace fakturace)
- případně jiné činnosti, práce u nás je různorodá ????
Je to práce pro tebe? Ano, pokud
- máš středoškolské vzdělání ekonomického směru anebo 2 roky praxe na podobné pozici
- mluvíš česky na úrovni rodilého mluvčího
- angličtinu ovládáš minimálně na úrovni B1
- máš smysl pro týmovou práci
- umíš si seřadit priority
- chápeš, že dodržování termínů je důležité
- znalost účetního systému Helios je výhodou
Co ti můžeme nabídnout?
- příjemné pracovní prostředí v centru Prahy
- zaškolení a podpora jsou samozřejmostí
- stravenky
- příspěvek na životní anebo penzijní pojištění
- týden dovolené navíc
- 3 dny placeného zdravotního volna (sick day)
- den volna v den narozenin
- příspěvek na Multisport kartu
- příspěvek na cestovní pojištění anebo pojištění auta anebo kola
- kvalitní občerstvení na pracovišti
- příspěvek na jazykové či jiné vzdělávací kurzy
Chceš vědět víc, mrkni na naše webové stránky www.eurocross.cz.