Ředitel mezinárodního rozvoje

Jméno/Firma
SPGroup a.s.
Pracoviště
Dělnická 213/12, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Profese
Personalistika a HR
Vytvořeno
23. 9. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Popis pozice:

Tato pozice zahrnuje strategické plánování a provedení expanze na nové zahraniční trhy, včetně organizace veletrhů, vyjednávání o licenčních právech a partnerstvích, a využití moderních technologií pro pořádání virtuálních a hybridních akcí. Celkově tato pozice zajišťuje, že mezinárodní expanze přispívá k růstu tržního podílu společnosti na globálním trhu.

Co bude Vaším hlavním cílem:

  • Zajištění mezinárodní expanze a zvýšení tržního podílu ABF Group na globálním trhu veletržních a kongresových služeb. Tohoto cíle bude dosaženo prostřednictvím organizace vlastních akcí v zahraničí, získání licenčních práv na další veletrhy, vytvoření strategických partnerství a využití moderních technologií pro pořádání virtuálních a hybridních akcí.

Další klíčové aktivity:

  • Organizace vlastního veletrhu v zahraničí

Tato strategie zahrnuje vytvoření a organizaci nového veletrhu v zahraničí, který by se zaměřoval na specifický obor nebo trh s vysokým růstovým potenciálem. Umožňuje plnou kontrolu nad veletrhem a jeho organizací, možnost přizpůsobit akci specifickým potřebám místního trhu a cílové skupině.

  • Získání licenčních práv na další veletrhy

Vyhledávání a získávání licenčních práv na pořádání úspěšných zahraničních veletrhů v jiných zemích. Využití zavedené značky, nižší riziko neúspěchu, přilákání nových vystavovatelů a návštěvníků.

  • Joint venture a partnerství s místními organizátory

Vytvoření společného podniku nebo partnerství s místními organizátory veletrhů, kteří mají hluboké znalosti a zkušenosti na místním trhu. Využití místních kontaktů a znalostí, sdílení nákladů a rizik, rychlejší vstup na trh.

  • Pořádání satelitních akcí a účast na zavedených veletrzích

Organizace menších satelitních akcí nebo účast na již zavedených mezinárodních veletrzích jako součást širší prezentace společnosti. Nižší náklady, možnost testovat trh před větší investicí, budování vztahů a sběr zpětné vazby.

  • Virtuální a hybridní veletrhy

Pořádání virtuálních nebo hybridních veletrhů, které kombinují fyzickou přítomnost s online účastí, což umožňuje širší dosah. Nižší náklady na organizaci, možnost oslovit globální publikum, flexibilita pro účastníky z různých částí světa.

Co požadujeme:

  • Znalost alespoň 2 jazyků na 80 % úrovni rodilého mluvčího
  • Několikaletá zkušenost v podobném oboru
  • Schopnost strategického myšlení a plánování
  • Projektový management – zkušenosti s organizací a řízením veletrhů / kongresů
  • Komunikační a vyjednávací dovednosti – efektivní komunikace s organizátory, schopnost vytvářet strategická partnerství.
  • Znalost trhu a povědomí – porozumění místním trhům, kulturním rozdílům a obchodním praktikám.
  • Finanční řízení – schopnost efektivně řídit rozpočet a náklady spojené s organizací mezinárodních akcí
  • Flexibilita a adaptabilita – schopnost rychle se přizpůsobit změnám a novým výzvám. Zejména oceňujeme kreativní přístup k řešení problémů a hledání inovativních řešení.

Pokud Vás náš inzerát zaujal, neváhejte se na nás obrátit prostřednictvím formuláře níže a zašlete nám svůj životopis. Po jeho prostudování se s Vámi obratem spojíme.