Vedoucí do Domova pro seniory

Jméno/Firma
Vaše Harmonie, o.p.s.
Pracoviště
Ruská 292/2a, Dubí
Úvazek
Plný
Profese
Administrativa
Požadované jazyky
Čeština
Požadované vzdělání
Vyšší odborné
Vytvořeno
23. 9. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Seniorcentrum Pohoda hledá do svého týmu spolehlivého, zodpovědného a pracovitého člověka, který se nebojí velkých výzev.

Očekáváme:

  • empatii, úctu a respekt k našim klientům
  • trpělivost a klidný přístup
  • organizační schopnosti, týmová spolupráce, samostatnost v rozhodování, respektující způsob vedení podřízených pracovníků
  • dobré komunikační schopnosti
  • odolnost vůči stresu, pracovní nasazení
  • alespoň vyšší odborné vzdělání, ideálně sociálního nebo zdravotního zaměření, podmínkou je praxe v tomto odvětví min 3 roky
  • praxe ve vedení většího týmu podmínkou
  • ŘP sk. B
  • trestní bezúhonnost
  • znalost práce s PC na dobré úrovni, orientace v programu Cygnus výhodou

Čeká Vás:

  • spolupráce s týmem pracovníků sociálního, zdravotního, stravovacího, provozního a ekonomického úseku
  • práce ve stabilní firmě, pravidelná mzda a měsíční bonusy
  • Příjemné, klidné prostředí, rodinná atmosféra, smysluplná práce
  • Moderní vybavení, firemní kavárna
  • stravování ve firemní jídelně

Popis jednotlivých činností:

Personální činnost:

  • komplexní činnosti související s dostatečným personálním zajištěním veškerého provozu Domova
  • motivace a hodnocení zaměstnanců
  • udržování pozitivní pracovní atmosféry, sledování stability jednotlivých týmů a s tím související předcházení kolizních situací
  • sledování náplní práce (a jejich aktualizace), které musí odpovídat vývoji Domova
  • sledování a aktualizace harmonogramů práce

Ekonomická činnost:

  • sestavování ročního rozpočtu Domova ve spolupráci s naší účetní
  • sledování průběžného plnění rozpočtu (příjmové + výdajové části)
  • sledování obsazenosti lůžek
  • sledování výnosnosti vybraných provozů a služeb
  • spolupráce při zajištění zdrojů financování poskytované služby, podávání žádostí o dotace
  • závěrečné zhodnocení realizovaných projektů

Sociální činnost:

  • práce související s provozem služby, povinnosti spojené s registrací soc. služby
  • odpovědnost za naplňování stanovených standardů kvality
  • aktualizace standardů v návaznosti na potřeby jednotlivých služeb
  • zavádění nových postupů, které by zlepšily fungování Domova
  • statistické výstupy poskytované služby a dohled nad plněním dané služby
  • dohled nad dodržováním zákona o sociálních službách
  • udržení a zlepšování kvality péče poskytované ošetřovatelským týmem

Zdravotní činnost:

  • udržování a zlepšování kvality péče poskytované zdrav. týmem
  • dohled nad dodržováním zákona o zdravotních službách

Činnost ve stravovacím úseku:

  • dohled nad dodržováním hygienických zásad, HACCAP, úroveň a kvalita poskytované stravy

Provozní činnost:

  • záležitosti se správou Domova
  • BOZP
  • dohled nad školením zaměstnanců
  • pořizování investic, zefektivňování nákladů jednotlivých provozů
  • podílení se na zvelebování Domova, modernizace
  • předkládání návrhů na případné změny, opravy a s tím spojená výběrová řízení za účelem výběru nejvhodnějšího dodavatele

Pokud Vás nabídka zaujala a chcete se dozvědět o pozici více, kontaktujte nás.

Těšíme se na Vás!