Specialista zákaznického centra (m/ž)

Jméno/Firma
Družstevní závody Dražice - strojírna s r.o.
Pracoviště
Benátky nad Jizerou
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Zákaznický servis
Požadované jazyky
Čeština
Vytvořeno
23. 9. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Váš hlavní úkol bude

Zajišťování předprodejní a jednoduché poprodejní podpory koncových uživatelů a obchodních partnerů na naší Zákaznické lince pro produkty portfolia DZ Dražice (ohřívače vody, tepelná čerpadla, klimatizace, fotovoltaika).

Čeká vás

  • komunikace s koncovými zákazníky a obchodními partnery (telefonicky, emailem…)
  • evidence požadavků zákazníků v ticketovacím systému
  • spolupráce se specializovanými týmy při vyřizování požadavku klienta
  • komunikace zpětné vazby od zákazníků napříč celou firmou
  • pracovní doba 8:00 - 17:00

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • středoškolské vzdělání s maturitou, vhodné i pro absolventy
  • znalost práce na PC – MS Office 365
  • aktivní řidič – ŘP skupiny B
  • dobré verbální i písemné vyjadřování
  • ochota učit se
  • dobré komunikační schopnosti a trpělivost
  • spolehlivost a loajalita
  • pozitivní myšlení
  • orientace na řešení problémů
  • odolnost vůči stresu

Výhodou bude, máte-li zkušenosti s komunikací a vyřizováním požadavků ze Zákaznického centra, pokud vás baví komunikace s lidmi, zvládáte řešit problémy s nadhledem a nevzdáte se po prvním nepříjemném telefonátu.

Co vám můžeme nabídnout

  • Zajímavou práci v přátelském kolektivu nového oddělení ve stabilní firmě s dlouhou historií
  • Silné zázemí švédské mateřské společnosti NIBE
  • 13. mzdu a motivační měsíční variabilní složku mzdu
  • Širokou škálu zaměstnaneckých výhod (25 dní dovolené, závodní stravování /stravenky, občerstvení na pracovišti, vzdělávací kurzy, možnost ubytování…)