Specialista zákaznického centra (m/ž)
Družstevní závody Dražice - strojírna s r.o.
Benátky nad Jizerou
Plný
Bez maturity
Zákaznický servis
Čeština
23. 9. 2024
O pozici
Pracovní nabídka
Váš hlavní úkol bude
Zajišťování předprodejní a jednoduché poprodejní podpory koncových uživatelů a obchodních partnerů na naší Zákaznické lince pro produkty portfolia DZ Dražice (ohřívače vody, tepelná čerpadla, klimatizace, fotovoltaika).
Čeká vás
- komunikace s koncovými zákazníky a obchodními partnery (telefonicky, emailem…)
- evidence požadavků zákazníků v ticketovacím systému
- spolupráce se specializovanými týmy při vyřizování požadavku klienta
- komunikace zpětné vazby od zákazníků napříč celou firmou
- pracovní doba 8:00 - 17:00
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- středoškolské vzdělání s maturitou, vhodné i pro absolventy
- znalost práce na PC – MS Office 365
- aktivní řidič – ŘP skupiny B
- dobré verbální i písemné vyjadřování
- ochota učit se
- dobré komunikační schopnosti a trpělivost
- spolehlivost a loajalita
- pozitivní myšlení
- orientace na řešení problémů
- odolnost vůči stresu
Výhodou bude, máte-li zkušenosti s komunikací a vyřizováním požadavků ze Zákaznického centra, pokud vás baví komunikace s lidmi, zvládáte řešit problémy s nadhledem a nevzdáte se po prvním nepříjemném telefonátu.
Co vám můžeme nabídnout
- Zajímavou práci v přátelském kolektivu nového oddělení ve stabilní firmě s dlouhou historií
- Silné zázemí švédské mateřské společnosti NIBE
- 13. mzdu a motivační měsíční variabilní složku mzdu
- Širokou škálu zaměstnaneckých výhod (25 dní dovolené, závodní stravování /stravenky, občerstvení na pracovišti, vzdělávací kurzy, možnost ubytování…)