Referent/ka administrativy

Jméno/Firma
OVB Allfinanz, a. s.
Pracoviště
V parku 2343/24, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Bankovnictví
Požadované jazyky
Čeština
Vytvořeno
23. 9. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Hledáme administrativní posilu do týmu pojištění a týmu investic. Produktová znalost těchto produktů není potřeba, vše vás naučíme :)

Co vás čeká

  • Kontrola správnosti a úplnosti přijaté dokumentace
  • Evidence a aktualizace dat/dokumentace v interních systémech
  • Příprava dokumentace ke skenování, odeslání či archivaci
  • Vystavení intervencí k vyřízení
  • Komunikace napříč společností
  • Další běžné administrativní práce

Jaké znalosti a dovednosti byste měl/a mít

  • SŠ vzdělání ukončené maturitní zkouškou
  • Znalost práce na PC - word, excel, outlook aj.
  • Týmový duch a přátelská povaha je pro nás klíčová
  • Pečlivost, samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost
  • Flexibilita v období uzávěrky

Výhodou bude, pokud budete umět

  • Psát všemi deseti

Jak bude vypadat váš běžný pracovní den

  • Po příchodu do kanceláře a pozdravení se s kolegy si zapnete notebook :)
  • Zkontrolujete e-maily a ostatní komunikační kanály a to stejné děláte i v průběhu celého dne
  • Zpracujete a zkontrolujete doručené dokumenty (listinné i elektronické)
  • V případě odhalení chyb vystavíte intervenci k opravě a následně zkontrolujete, zda je již vše v pořádku
  • Připravíte dokumenty k odeslání, vložíte do obálky a předáte na další oddělení
  • Aktivně a samostatně se zapojujete do běžných denních činností (není třeba vyčkat, až vám práci někdo přidělí)
  • Vykonávání dalších přidělených souvisejících administrativních činností
  • V případě nejasností či dotazů komunikujete se svými kolegy nebo nadřízeným
  • Po dokončení a uložení svěřené práce vypínáte počítač a odcházíte domů :)

Co vám můžeme nabídnout

  • Zajímavou a stabilní práci v mezinárodní společnosti
  • Přátelské prostředí v moderních kancelářích na Chodově
  • Pružnou/flexibilní pracovní dobu
  • Po zaučení možný homeoffice
  • Týden dovolené navíc + 4 sick days ročně
  • Možnost kariérního postupu
  • Pracovní smlouvu na rok s možností prodloužení na dobu neurčitou
  • Pozice je vhodná i pro absolventy
  • Nástup možný ihned