Vládní rada v Oddělení interního auditu a kontroly

Jméno/Firma
Úřad vlády České republiky
Pracoviště
Česká republika
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Profese
Administrativa
Vytvořeno
23. 9. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Úřad vlády ČR hledá nového kolegu/kolegyni do Oddělení interního auditu a kontroly

Co nabízíme

  • služební poměr na dobu neurčitou,
  • zajímavé platové ohodnocení (13. platová třída, příslušný platový tarif),
  • osobní příplatek,
  • pružnou pracovní dobu,
  • 5 týdnů dovolené,
  • 5 dnů sick days,
  • místo výkonu: místo výkonu: Praha, sídlo v hlavní budově Úřadu vlády ve Strakově akademii,
  • příspěvek na stravování, příspěvky z FKSP na produkty spoření na stáří zaměstnanců, které jsou osvobozeny od daně z příjmů fyzických osob, využívání tělocvičny a nově rekonstruovaného gastro provozu,
  • získání zkušeností s fungováním státní správy, zapojení do procesu její digitalizace a modernizace, dynamické pracovní prostředí, osobní a profesní rozvoj a kolektiv moderně smýšlejících lidí.

Čemu se budete věnovat?

  • výkonu veřejnosprávních kontrol,
  • přezkoumávání a vyhodnocování vnitřního kontrolního systému,
  • konzultační a metodické činnosti v oblasti interního auditu a kontroly,
  • spolupráci na tvorbě metodik, manuálů a dalších dokumentů s vazbou na auditní
  • a kontrolní činnost.

Co požadujeme?

  • Vzdělání: vysokoškolské v magisterském studijním programu,
  • chuť pracovat v prostředí státní správy a zapojit se do procesu její digitalizace,
  • flexibilitu, dobré komunikační schopnosti, inovativnost.

Posuzovány budou žádosti podané do 7. října 2024.

Předpokládaný nástup: 1. listopadu 2024 (dle dohody).

Více informací o výběrovém řízení a způsobu podání žádosti naleznete zde: https://www.vlada.cz/cz/urad-vlady/nabidka-zamestnani/oznameni-o-vyhlaseni-vyberoveho-rizeni-na-sluzebni-misto-vladni-rada-v-oddeleni-interniho-auditu-a-kontroly-215607/

Upozorňujeme, že materiály zaslané prostřednictvím odpovědního formuláře na jobs.cz nebudou zařazeny do výběrového řízení!