Koordinátorka/ka / Event managerk/ka

Jméno/Firma
Jihomoravské dobrovolnické centrum z.s.
Pracoviště
Bratislavská 210/26, Brno
Úvazek
Zkrácený
Požadované vzdělání
Základní
Profese
Administrativa
Vytvořeno
23. 9. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Znáte někoho nebo jste to právě vy, kdo miluje plánování, má skvělé komunikační dovednosti a chce být součástí něčeho, co má skutečný dopad ve světě dobrovolnictví? Přidejte se k nám!

Hledáme nového člena či členku do našeho týmu, co nám pomůže nejen s organizováním a koordinací Dnů dobrovolnictví 2025 v zapojených krajích, ale i s pořádáním konferencí, se síťovacími setkáními s neziskovými organizacemi, kulturními večery, přednáškami na školách a dalšími vzdělávacími aktivitami našeho spolku.

A co vlastně děláme?

V Jihomoravském dobrovolnickém centru poskytujeme veřejnosti informace o možnostech dobrovolnictví v Brně, ČR i ve světě. Posláním centra je propojovat zájemce o dobrovolnickou práci a organizace, které dobrovolníky shánějí a zároveň podporovat rozvoj dobrovolnictví v Brně a Jihomoravském kraji.

Podrobnosti o pozici:

Nástup: ideálně od listopadu 2024
Rozsah práce: cca 20-30 hodin týdně

Jaká bude náplň práce:

•Plánování a řešení kolem Dnů dobrovolnictví, zvláště pak koordinace krajů v rámci celorepublikové kampaně a samotných DD
•Koordinace aktivit JDC - (konference, školení, večerní a vzdělávací programy apod.)
•Spolupráce na přípravě a vyhodnocování komunikačních strategií
•Plánování aktivit a stanovení termínů
•Aktivní komunikace s partnery, zapojenými organizacemi a PR specialistou
•Spolupráce při psaní textů
•Spolupráce při zajištění mediálního pokrytí
•Tvorba časových harmonogramů

Co očekáváme?

•Skvělý komunikační talent
•Schopnost naplňovat stanovené cíle
•Schopnost zvládat stres a výzvy
•Vynikající organizační dovednosti s důrazem na detail
•Přirozenou schopnost komunikovat s různými skupinami lidí, ať už jsou to dobrovolníci, kolegové, či další partneři
•Chuť přinášet nové nápady a energii je realizovat
•Zvládat vše skvěle organizovat a mít dobrý time management

Co nabízíme?

•Práci, která má smysl a kde každý den zjistíte, že jste něco změnili
•Pravidelná setkávání s týmem pro koordinaci a plánování
•Zázemí kanceláře v centru Brna s možností občasného využití flexibilní formy práce home-office
•Osobnostní a profesní rozvoj na základě průběžného motivačního hodnocení a monitoringu práce
•Prostřednictvím organizace možnost přispět k rozvoji komunity či participovat na tématech dle vlastního zájmu
•Podporu od několika dalších kolegů a kolegyň v rámci náplně vaší práce

Váš životopis a motivační dopis posílejte do 10. 10. 2024.

Kandidáti budou informováni o postupu do 2. kola výběrového řízení do 15. 10.

Těšíme se na naši spolupráci a věříme, že společně dokážeme udělat skvělé věci!