Právní asistent/ka (Legal Secretary)
O pozici
Pracovní nabídka
Hledáme nové kolegy/ně na pozici právní/ho asistentky/a. Pozice není omezená věkem uchazeče a hodí se pro ty, kteří rádi denně komunikují v angličtině – zkušené sekretářky, čerstvé absolventy SŠ nebo VŠ. Pozice je na plný pracovní úvazek.
Budete se pohybovat v kultivovaném prostředí se spolehlivým zázemím renomované mezinárodní advokátní kanceláře, která je na českém právním trhu již od roku 1991. Máme prostornou a moderní kancelář v centru Prahy. Je zde výborná dopravní dostupnost a možnost nakoupit si přes oběd nebo cestou z práce.
Je nás v kanceláři 80 a tykáme si. Brzy se seznámíte se všemi kolegy, kteří vám pomohou s rychlou integrací do týmu.
Staráme se o své zaměstnance. Nad rámec běžných zaměstnaneckých výhod můžete využít i služeb nutričního poradce či psychologa. Spokojenost našich klientů začíná spokojeností našich zaměstnanců.
Pokud umíte výborně anglicky (úroveň C1) a jste pilný/á, pracovitý/á, zodpovědný/á a komunikativní, se smyslem pro humor a touhou učit se novým věcem, pak se k nám výborně hodíte.
Co nabízíme:
- Výborné platové ohodnocení
- Pracovní doba 9:30 – 18:00 – zahrnuje 1 hodinu pauzu na oběd
- 5 týdnů dovolené, sick days
- Přesčasy jsou placené, případně je možné si místo toho vybrat náhradní volno
- Práce z domova jednou týdně
- Příspěvek 520 Kč měsíčně na Multisportku
- Příspěvek 3% hrubé mzdy na penzijní připojištění
- Slevy do OC Palladium
Náplň práce:
- Práce s právními dokumenty – zapracovávání změn, úprava dokumentů, porovnávání smluv, formátování a finalizace konečné podoby smluv
- Administrativní podpora – kopírování, skenování, tisk dokumentů, vedení ověřovací knihy
- E-mailová a telefonická komunikace v rámci společnosti a s klienty
- Vedení diáře právníkům
- Komunikace napříč týmy
- Organizace a příprava klientských jednání včetně podpory se zajištěním prostor, občerstvení, prezentací, zápisu z jednání atd.
- Plánování pracovních cest (doprava, ubytování, schůzky)
Na co se můžete těšit:
- Pravidelné akce – grilování na terase, sportovní odpoledne, setkání ve Stromovce, odpolední dort v kuchyňce nebo společné obědy
- Moderní zařízená kuchyně se dvěma kávovary, barovým sezením a ovoce, zelenina a oříšky po celý den
- Příjemné, moderní prostředí s collaboration místností a možností zahrát si s kolegy stolní fotbálek
- Různě zaměřená pravidelná online soft-skills školení pro každého
- Wellbeing: péče o mentální zdraví zaměstnanců formou pravidelných akcí a seminářů
- Udržitelnost: dbáme o to, aby naše činnost byla šetrná k životnímu prostředí
Co o práci v CMS říkají naši zaměstnanci:
„Je fajn být součástí velkých a zajímavých transakcí, o nichž si druhý den přečtu ve zprávách.“ (Linda, v CMS od 2001)
„Můžu občas pracovat z domova, když potřebuji.“ (Hanka, v CMS od 2008)
„Od té doby, co v CMS pracuji, se mnohem lépe orientuji ve smlouvách, rejstřících a právní terminologii, což se mi často hodí i v osobním životě.“ (Alžběta, v CMS od 2019)
„Jsou tu výborné pracovní vztahy napříč všemi týmy, navzájem si vyjdeme vstříc a pomáháme si.“ (Zuzka, v CMS od 2004)
„V CMS je příjemná mezinárodní atmosféra, máme kolegy původem z Velké Británie, Austrálie, Nizozemí a Itálie a všichni si mezi sebou tykáme.“ (Veronika, v CMS od 2017)
„Když jsem potřebovala pomoct s kupní smlouvou na byt, měla jsem se hned na koho obrátit s konzultací.“ (Linda, v CMS od 2001)
„Na tuto práci se dá nahlížet jako na obyčejnou práci v administrativě anebo začátek něčeho většího. Začala jsem v CMS na recepci a pomáhala s občerstvením. Po krátké době jsem se postupně zapojila do organizace pracovních cest, malých a později větších klientských akcí, až jsem se vypracovala do role marketingové asistentky. Dnes, na pozici business development manager, pracuji s našimi týmy v celém regionu a s kolegy po celém světě, což je skvělé. Zajímavý kariérní postup je určitě jedna z možností, kterou může CMS poskytnout.“ (Adéla, v CMS od 2009)