Personalista
O pozici
Pracovní nabídka
Co vás čeká
Zodpovědnost za zprocesování náboru nových zaměstnanců
- aktivní nábor nových zaměstnanců, vedení pohovorů s kandidáty
- ověřování referencí
- zajištění procesu z pohledu právních předpisů
- příprava smluv a nástupních dokumentů
- hodnocení po uplynutí zkušební doby
Spolupráce s vedením společnosti - plánování lidských zdrojů, strategické cíle
Práce se zaměstnanci v oblasti posilování soft skills a komunikace
Koordinace přípravy podkladů pro zpracování mezd včetně docházky
Vedení personální evidence
Organizování firemních zaměstnaneckých akcí
Spolupráce při organizaci zákaznických akcí
Spolupráce na udržení a posílení dobrého jména zaměstnavatele
Péče o firemní kulturu
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
Zkušenosti s recruitingem ideálně z retail oblasti min 3 roky
Znalost klíčových nástrojů pro nábor nových zaměstnanců včetně práce se sociálními sítěmi
Znalost pracovního práva a příslušné legislativy
Proaktivní přístup se zaměřením na posilování přátelského prostředí společnosti
Schopnost naslouchat a reflektovat interní potřeby.
Profesionální vystupování a výborný písemný a mluvený projev.
Samostatnost a týmový duch
Minimálně středoškolské vzdělání
Řidičský průkaz skupiny B
Výhodou bude, pokud budete umět
Znalost AJ
Co vám můžeme nabídnout
Práci ve stabilní společnosti, která má silné rodinné zázemí rodiny Louwmanů.
Příjemné a přátelské pracovní prostředí, na kterém si u nás ve firmě zakládáme.
5 dní dovolené navíc a 3 dny Sick days
Stravenkový paušál
Odpovídající platové ohodnocení
Nástup dle dohody
Hledáme full time, ale je možná dohoda i na zkrácený úvazek