Back Office asistentka
O pozici
Pracovní nabídka
Do našich kanceláří ve Vršovicích hledáme novou posilu na pozici Back Office asistentky. Hledáme někoho,
- koho bude těšit týmová spolupráce, na které stavíme
- na koho se dá spolehnout a nebojí se převzít odpovědnost
- kdo se nebude bát projevit a řešit svěřené úkoly
- kdo dokáže šířit pozitivní energii
V našem týmu je to velmi důležitá role, jejíž náplní je, aby šlo v kanceláři vše tak, jak má. Pozice je vhodná i pro šikovnou absolventku, která ráda získá zkušenosti s různorodou administrativní agendou a chodem zázemí kanceláře, ale rádi přivítáme i někoho se zkušenostmi na obdobné pozici.
Náplň tvojí práce:
- zajištění chodu kanceláře – přijímání hovorů, péče o příchozí hosty, pokladny, příchozí a odchozí pošta, nákup kancelářských potřeb a jiných nezbytností, komunikace s klienty, péče o kuchyňku, zajištění obědových rozvozů apod.
- administrativní podpora vedení
- administrativní podpora kolegů, projektových a cenových manažerů
- podpora účetního oddělení a svěření drobné agendy z účetnictví /není nutná znalost účetnictví/
- archivace dokumentů
- vedení evidence svěřených agend v rámci back office
- komunikace s úřady
- asistence při správě firemního vozového parku
- spoustu dalších věcí, které nejdou shrnout do jednoho bloku, ale které jsou každý den trochu jiné
Jak si představujeme toho pravého/tu pravou:
- máš týmového ducha, příjemné vystupování
- máš smysl pro detail a dobře odvedenou práci
- Word, Excel, Outlook je pro tebe běžné pracovní prostředí
- jsi ochotný/á učit se novým věcem
- jsi důsledný/á v dokončování svěřených úkolů
- nebojíš se zeptat, když něco nevíš
- máš ukončené minimálně SŠ vzdělání
- máš řidičské oprávnění sk. B
Co nabízíme:
- dobrou partu, která ti ráda pomůže
- zázemí stabilní společnosti a férové finanční ohodnocení
- příjemné pracovní prostředí
- možnost se profesně i osobně rozvíjet
- notebook a služební telefon i k soukromým účelům
- pracoviště dostupné MHD, i s možností parkování
- možnost využití Multisportky a dalších benefitů