Marketingový manažer*ka
O pozici
Pracovní nabídka
Máme rádi jídlo. Během natáčení a focení receptů ho taky hodně sníme. To nám dodá energii, abychom prosazovali systémové změny, díky nimž snižujeme množství vyhozeného jídla v ČR. Záleží nám totiž na životním prostředí, kterému dává plýtvání dost zabrat. I když si neklademe malé cíle, v týmu je vždycky uvolněná atmosféra, snažíme se nestresovat a dávat věcem čas. Naše práce nás naplňuje a dává nám hlubší smysl. Vidíš se tu s námi?
Po letech hledáme novou posilu, která se ujme komunikace.
Umíš napsat novinářům o tom, že jsme během jediného odpoledne zachránili 100 zbylých obědů z jídelen a převezli je do charity? Zorganizovat tiskovou konferenci a připravit na ní poutavou prezentaci? Na Instagramu si s lidmi sdílet rady, jak doma neplýtvat a ušetřit? Připomenout v newsletteru Mezinárodní den povědomí o plýtvání jídlem a důvody, proč je tak důležité proti plýtvání bojovat? Takhle může vypadat tvoje práce.
Jak pracuje naše současná PR manažerka?
- Domlouvá focení, natáčení a komunikuje s grafiky a ilustrátory. Sama si zvládá udělat základní vizuály - třeba v Canvě.
- Konzultuje komunikační výstupy s dalšími kolegy v týmu (projektové materiály, školení apod.)
- Pomáhá s přípravou fundraisingových kampaní.
- Řeší spolupráce s médii a influencery.
- Píše tiskové zprávy a komunikuje s novináři. Když je potřeba, sepíše jim odpovědi na otázky, odkáže je na relevantní zdroje nebo se ukáže v televizi.
- Pravidelně, jednou měsíčně, připravuje a rozesílá newsletter všem věrným záchranářům jídla. Psát pro ně je radost.
- Dohlíží na plnění komunikačních aktivit pro nejrůznější granty, proto se jí hodí dobré organizační schopnosti. Nebojí se používat nástroje pro projektové řízení.
- Má na starosti tvorbu obsahu a správu sociálních sítí Facebook, Instagram, YouTube a LinkedIn. Umí zadat práci externistům a ohlídá si jejich výstupy.
- Nastavuje reklamy v Google Ads i Business Manageru a umí si vytáhnout data z Google Analytics.
- Spravuje webové stránky v Elementoru, dohlíží na tvorbu článků a občas i sama nějaký napíše.
- Pomáhá při psaní výročních a závěrečných zpráv a grantů.
- Sem tam se jí hodí základy střihu videa a hudby a občas se tu mihne s foťákem.
- Při vymýšlení kampaní má volné ruce. Všichni v týmu máme rádi uvolněný styl a náš smysl pro humor se promítá i do komunikace. Naškrobenost nám nesedí.
- Na pozici se bude cítit dobře ten, kdo je:
- Kreativní. Objevuje nové cesty, jak šířit naši vizi a získávat pro ni podporu mezi novináři, influencery a našimi podporovateli,
- Samostatný a pečlivý, umí vzít úkol za svůj a vést ho ke zdárnému konci,
- Zodpovědný. Najde si vlastní řád a systém a nepotřebuje mikromanagement,
- Zvídavý. Zajímá se o udržitelnost a ideálně mu je blízké téma jídla,
- Vypravěč. Dokáže poutavě vyprávět příběhy (slovem i písmem), výborná čeština je must have!
Co čekat od takové práce v Zachraň jídlo?
- Za tuhle práci tě pochválí i babička. Na tom, že jídlem se neplýtvá, se shodnou všichni, takže se rozluč s hatery.
- Můžeš stavět na tom, co se nám podařilo vybudovat za 11 let existence organizace. Máme akční fanoušky na Facebooku a Instagramu a věrné odběratele newsletteru, jehož budeš hlavní tváří.
- Budeš mít spoustu prostoru pro vlastní nápady a projekty. Rozhodně nejde o jednotvárnou práci.
- Celý tým ti pomůže zorientovat se v tématu i v chodu kanceláře.
- Do kanclu budeš chodit na Staroměstské náměstí, sídlíme v Pražském kreativním centru, hned vedle Orloje.
- Pracovat z domova určitě můžeš, ale na větší část týdne tě chceme vidět osobně.
- Rádi tě vyšleme na workshopy či kurzy a dohodneme se i na dalších benefitech.
- Za práci dostaneš férovou odměnu dle tvých zkušeností v rozmezí 45 až 49 tisíc.
- Působit budeš jako externí spolupracovník (ideálně na IČO). Práce je pořád dost, v rozsahu plného úvazku.
- Ideální je, kdybys nastoupil/a k prvnímu prosinci, ale všechno se dá domluvit.