PPC specialista/ka

Jméno/Firma
Poski.com s.r.o.
Pracoviště
Slévárenská 404/13, Ostrava
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Marketing, média a reklama
Vytvořeno
24. 9. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Máš rád čísla, pálí ti to a nástroje jako Sklik a Google Ads máš v malíčku? Pokud jsi zkušený PPCčkař, třeba z agentury, který má plnou hlavu svých nápadů a nechce jen 100 % času klikat, hledáme právě TEBE. Co tě čeká? Rozhodně žádný stereotyp, ale různorodá práce pro společnosti s miliardovými obraty, ale i pro lokální klienty s velkým zápalem pro práci. Zaujali jsme tě? Tak čti dál.

Co tě u nás čeká?

  • Tvorba a správa PPC kampaní pro významné klienty.
  • Vymýšlet a tvořit s námi PPC strategie.
  • Pracovat v nástroji Google Analytics a Google Tag Manager.
  • Optimalizace a péče o stávající kampaně.
  • Zpracovávat audity PPC účtů a řešit nasazování měřících kódů.
  • Spolupráce s marketingovým týmem na rozvoji vědomostí v oblasti online marketingu.
  • Spolupracovat a komunikovat s kolegy z jiných týmů.
  • Podílet se na společných cílech a pracovat na společných projektech.
  • Budeš hodně experimentovat a neustále se učit. A co nebudeš vědět, to Tě rádi naučíme.

Co nabízíme?

  • plný úvazek (HPP)
  • po 1. roce spolupráce 25 dní dovolené
  • stravenkový paušál v hodnotě 120 Kč na den
  • 3 sickdays - když tě přepadne rýmička
  • 30 dní home office - když se ti nebude chtít do kanceláře
  • flexibilní pracovní doba - nepracujeme na směny ani u pásu
  • neomezený tarif T-Mobile i k soukromým účelům v hodnotě 515 Kč zdarma
  • odpovídající platové ohodnocení s pravidelným růstem
  • bonusy za vedení projektů, hotové úkoly i plnění cílů - odměny tě neminou
  • firemní akce, relaxační zónu (fotbálek, šipky)
  • nové moderní kanceláře v Ostravě s vlastní terasou
  • mladý a přátelský kolektiv - na akcích za to umíme fakt vzít :-)
  • školení v hodnotě 5 000 Kč dle vlastního výběru
  • možnost osobního rozvoje v IT společnosti s vysokým růstovým potenciálem i mimo ČR

Co očekáváme my od Tebe?

  • Minimálně 1 rok zkušeností se správou PPC kampaní.
  • Orientace v Google Analytics a Google Tag Manageru.
  • Orientace v Google Ads a Skliku.
  • Analytika ti není cizí a jsi iniciativní.
  • Samostatnost a spolehlivost.
  • Smysl pro týmovou práci.