BOOKING AND SALES MANAGER pro Live City, s.r.o

Jméno/Firma
Live City s.r.o.
Pracoviště
Václavská 2073/20, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Vytvořeno
24. 9. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Jsme malá rodinná firma a do svého týmu hledáme kolegu, kterému bude vyhovovat práce převážně na home office. V komorní atmosféře malé kanceláře v centru Prahy se potkáváme spíše nepravidelně, o to více jsme intenzivně v kontaktu virtuálně. Pracovní vztahy stavíme na vzájemném respektu a vstřícnosti. Mezi sebou preferujeme tykání.

Hledáme zodpovědného parťáka se schopností sebeorganizace, kterého baví svět cestovního ruchu i kultury, má vstřícný vztah k zákazníkům a je samostatný.

Co by tě u nás čekalo

Vyřizování telefonických a e-mailových rezervací a zákaznická podpora.

Zadávání rezervací do interního systému.

Práce v prodejních systémech partnerských prodejních kanálu jako je Viator, Getyourguide apod. (vkládaní eventu, aktualizace termínů atd.), kontrola a aktualizace informací zveřejněných u obchodních partnerů).

Sestavování základních obchodních nabídek v reakci na poptávku.

Vedení přehledů prodeje, vystavování a koordinace faktur.

Příprava podkladů pro účetní.

Vystavování a organizace smluv.

Příprava podkladů na eventy, jejich elektronické předávaní a zpracování po eventu.

Komunikace s partnery spolupracujícími na organizaci eventu, s prodejními kanály, s koncovým zákazníkem, příležitostně také s umělci.

Koordinace event manažerů.

Organizační podpora při realizaci nových projektů.

Účast na akcích za extra honorář.

Co by ti pomohlo při plnění pracovní náplně

Profesní zkušenost v oblasti cestovního ruchu, především z rezervací.

Výborná znalost angličtiny a češtiny. Další jazyky jsou výhodou.

Příjemné vystupování, pečlivost a spolehlivost.

Zodpovědnost a schopnost sebeorganizace.

Samostatné řešení zadání a iniciativní přístup.

Co rádi nabídneme

Měsíční základ 50 000 Kč.

Zajímavou a samostatnou práci v cestovním ruchu a kultuře.

Malý, přátelský a vstřícný kolektiv.

Dog friendly kancelář.

Časová flexibilita.

Pracovní doba (dle domluvy možné na home office):

PO - PÁ od 9.00 do 17.30 hod + Večerní hotline od 17.30 do 20.00 hod., nebo do konce akce (na telefonu).

Extra honorář za booking o víkendu a za účast na akcích.