Sales and Project Manager Export - Retailové projekty

Jméno/Firma
Ahrend a.s.
Pracoviště
U továren 770/1b, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Prodej a obchod
Vytvořeno
24. 9. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Oddělení exportu je jedním z několika obchodních oddělení. Zabývá se především projekty v zemích, kde nemáme zastoupení. Například tedy Afrika, Austrálie a další podobné destinace.

Jedná se zejména o automotive, ale také o další projekty.

Vzhledem k tomu, že se jedná o exotické destinace, většina práce kolegů v exportním oddělení vzniká tzv. "od stolu" v našich kancelářích. S klienty, dodavateli a obchodními partnery většinou komunikují písemně, poměrně často se však kolegové účastní videokonferencí. Proto je nutné mít anglický jazyk na velmi dobré úrovni.

Co vás čeká:

  • Vyhledávání obchodních příležitosti s možností uplatnění produktů společnosti. Akviziční činnost je však v porovnání s ostatními činnostmi maximálně 20%. Většina obchodní činnosti se uskutečňuje přes dealerské sítě.
  • Podílení se na přípravě obchodních strategií pro konkrétní obchodní projekty a aktivní účast na prezentacích a osobních jednání se zákazníky, dodavateli a partnery.
  • Příprava CN a kalkulací s důrazem na vytváření předepsané výše marže.
  • Dozor nad průběhem zakázek. Aktuální informace se okamžitě přenáší na zákazníka s důrazem na minimalizaci rizik spojených s případnou nekvalitní nebo pozdní dodávkou.
  • Evidence faktur spojených s projekty, které aktuálně řídíte a na které jste dal/a pokyn k vystavení objednávky.
  • Aktivní řešení vzniklých pohledávek při neuhrazení vystavených faktur za zrealizované projekty.
  • Příprava obchodních smluv s důrazem na obchodní podmínky projektů, a to ve spolupráci s právníkem naší společnosti.
  • Reprezentace společnosti na jednáních s obchodními partnery a dodavateli.
  • Průběžná kontrola plnění termínů uzlových bodů zakázek.
  • Vyběr nejvhodnějších způsobů dopravy a instalace zakázek s ohledem na stanovené náklady a daný termín realizace zakázky v jednotlivých zemích.
  • Komunikace požadavků a dotazů zákazníků/partnerů ohledně produktů společnosti a realizační části.
  • Účast na předání zakázek zákazníkovi/partnerovi.
  • Dle výše uvedených činností je patrné, že obchodně projektový manažer opravdu řeší zakázky tzv. „od A do Z“

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

  • Požadované vzdělání: SŠ/ SOŠ
  • Obor: neurčeno
  • Praxe v oboru (roky): min. 3
  • Znalost angličtiny na pokročilé úrovni slovem i písmem. Další světový jazyk je výhodou, nikoliv podmínkou.
  • Samostatnost
  • Ochota cestovat
  • Dobrý zdravotní stav
  • Práce s PC – uživatelská znalost MS Word, MS Excel, MS Outlook, MS Powerpoint
  • Rychlá orientace v prostředí trhu
  • Komunikační a prezentační schopnosti
  • Spolehlivost
  • Samostatnost
  • Loajalita
  • Časová flexibilita

Co se u nás budete muset naučit?

  • Veškeré informace se udržují v interním systému a jeho znalost je velmi důležitá.
  • Dále se budete muset zorientovat v našich výrobních procesech a možnostech.
  • Pro práci obchodně technického manažera je rovněž nesmírně důležitá znalost našich produktů a materiálů

Co nabízíme my Vám:

  • Potřebné produktové školení včetně seznámení se s výrobním procesem
  • Perspektivní práci ve stabilní mezinárodní společnosti
  • Možnost flexibilního řízení pracovního času se zaměřením na výsledek
  • Přátelský kolektiv a moderní pracovní prostředí. Pracujeme přímo v showroomu, kde jsme obklopeni samými krásnými a inspirativními věcmi.
  • Motivační ohodnocení a zaměstnanecké benefity (bonusy/prémie, mobilní telefon, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, flexibilní začátek/konec pracovní doby, příspěvek na stravování v naší kantýně, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, příspěvek na vzdělání, firemní akce)