Sales and Project Manager Export - Retailové projekty
Ahrend a.s.
U továren 770/1b, Praha
Plný
Bez maturity
Angličtina
Prodej a obchod
24. 9. 2024
O pozici
Pracovní nabídka
Oddělení exportu je jedním z několika obchodních oddělení. Zabývá se především projekty v zemích, kde nemáme zastoupení. Například tedy Afrika, Austrálie a další podobné destinace.
Jedná se zejména o automotive, ale také o další projekty.
Vzhledem k tomu, že se jedná o exotické destinace, většina práce kolegů v exportním oddělení vzniká tzv. "od stolu" v našich kancelářích. S klienty, dodavateli a obchodními partnery většinou komunikují písemně, poměrně často se však kolegové účastní videokonferencí. Proto je nutné mít anglický jazyk na velmi dobré úrovni.
Co vás čeká:
- Vyhledávání obchodních příležitosti s možností uplatnění produktů společnosti. Akviziční činnost je však v porovnání s ostatními činnostmi maximálně 20%. Většina obchodní činnosti se uskutečňuje přes dealerské sítě.
- Podílení se na přípravě obchodních strategií pro konkrétní obchodní projekty a aktivní účast na prezentacích a osobních jednání se zákazníky, dodavateli a partnery.
- Příprava CN a kalkulací s důrazem na vytváření předepsané výše marže.
- Dozor nad průběhem zakázek. Aktuální informace se okamžitě přenáší na zákazníka s důrazem na minimalizaci rizik spojených s případnou nekvalitní nebo pozdní dodávkou.
- Evidence faktur spojených s projekty, které aktuálně řídíte a na které jste dal/a pokyn k vystavení objednávky.
- Aktivní řešení vzniklých pohledávek při neuhrazení vystavených faktur za zrealizované projekty.
- Příprava obchodních smluv s důrazem na obchodní podmínky projektů, a to ve spolupráci s právníkem naší společnosti.
- Reprezentace společnosti na jednáních s obchodními partnery a dodavateli.
- Průběžná kontrola plnění termínů uzlových bodů zakázek.
- Vyběr nejvhodnějších způsobů dopravy a instalace zakázek s ohledem na stanovené náklady a daný termín realizace zakázky v jednotlivých zemích.
- Komunikace požadavků a dotazů zákazníků/partnerů ohledně produktů společnosti a realizační části.
- Účast na předání zakázek zákazníkovi/partnerovi.
- Dle výše uvedených činností je patrné, že obchodně projektový manažer opravdu řeší zakázky tzv. „od A do Z“
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
- Požadované vzdělání: SŠ/ SOŠ
- Obor: neurčeno
- Praxe v oboru (roky): min. 3
- Znalost angličtiny na pokročilé úrovni slovem i písmem. Další světový jazyk je výhodou, nikoliv podmínkou.
- Samostatnost
- Ochota cestovat
- Dobrý zdravotní stav
- Práce s PC – uživatelská znalost MS Word, MS Excel, MS Outlook, MS Powerpoint
- Rychlá orientace v prostředí trhu
- Komunikační a prezentační schopnosti
- Spolehlivost
- Samostatnost
- Loajalita
- Časová flexibilita
Co se u nás budete muset naučit?
- Veškeré informace se udržují v interním systému a jeho znalost je velmi důležitá.
- Dále se budete muset zorientovat v našich výrobních procesech a možnostech.
- Pro práci obchodně technického manažera je rovněž nesmírně důležitá znalost našich produktů a materiálů
Co nabízíme my Vám:
- Potřebné produktové školení včetně seznámení se s výrobním procesem
- Perspektivní práci ve stabilní mezinárodní společnosti
- Možnost flexibilního řízení pracovního času se zaměřením na výsledek
- Přátelský kolektiv a moderní pracovní prostředí. Pracujeme přímo v showroomu, kde jsme obklopeni samými krásnými a inspirativními věcmi.
- Motivační ohodnocení a zaměstnanecké benefity (bonusy/prémie, mobilní telefon, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, flexibilní začátek/konec pracovní doby, příspěvek na stravování v naší kantýně, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, příspěvek na vzdělání, firemní akce)