Obsluha zákazníků v iPhone servisu
O pozici
Pracovní nabídka
Od roku 2016 provozujeme Apple servis na Praze 2. Za tu dobu jsme opravili tisíce zařízení, vybudovali eshop s náhradními díly, který nyní patří k největším ve svém oboru v ČR a vyvinuli zakázkový systém, který používá několik desítek servisů telefonů po ČR.
Jak se rozrůstáme, tak nám chybí další ruce. Nyní hledáme někoho, kdo nám pomůže s příjmem zakázek a prodejem příslušenství k mobilním telefonům. Někoho, koho bude naše práce bavit a chce lidem pomoci s nastavením telefonu, poradit jim s vhodnou opravou, a aktivně jim nabízet příslušenství a ochranná skla. Nemáme žádné targety na prodeje, žádný provizní systém a podobné nesmysly. U nás je jasná hodinovka, a vždy víte, co na konci měsíce dostanete.
Podmínkou práce je příjemné vystupování, schopnost aktivní komunikace se zákazníkem a empatie. Nutné je být schopen obsloužit zákazníky v angličtině, další jazyk výhodou.
Výhodou je, pokud máte zkušenosti s předchozí prací v servisu/prodejně telefonů/APP/APR a podobně.
Co vás čeká
- Příjem zakázek na servis, výdej hotových oprav
- Komunikace se zákazníkem, prodej ochranných skel a příslušenství
- Pomoc zákazníkům s nastavením telefonu, emailu, přenos dat do nových zařízení
- Výpomoc s expedicí objednávek z eshopu
Chceme někoho zejména na full time (Po-Pá 10-18h), ale přihlásit se nám můžete, i pokud jen hledáte pravidelnou brigádu na každé odpoledne po VŠ.
Brigádně nabízíme ze startu 170Kč/h (DPP), a pak už je na vás, jestli chcete jen obsluhovat zákazníky, nebo se po pár měsících pustit do dalších projektů ve firmě.