Technicko - administrativní pracovník
O pozici
Pracovní nabídka
Náplň práce:
· administrativní podpora divize certifikační a inspekční společnosti se zaměřením na strojírenství a energetiku
· převážně elektronická komunikace s tuzemskými i zahraničními klienty, podpora obchodního oddělení
· administrativní zpracování obchodních případů – nabídky, zakládání zakázek, potvrzení objednávek
· příprava podkladů k fakturaci
· komunikace s pobočkami v ČR
· reporting pro ředitele divize
· sledování stavu zakázek
· urgence pohledávek
· jazyková podpora pracovníků divize
· dokumentační podpora systému managementu
Požadujeme:
· znalost administrativy certifikačních a/nebo inspekčních či zkušebních společností a rámcová orientace v požadavcích norem řady 17 +++ (např.: ČSN EN ISO/IEC 1720, 21, 25, 65)
· znalost principů managementu kvality výhodou (např.: ČSN EN ISO 9001)
· povědomí o problematice strojírenství, případně hutnictví, svařování, destruktivního a nedestruktivního testování výhodou
· jazykové schopnosti - angličtina
· vzdělání SŠ s maturitou (technického směru výhodou)
· praxe 5 let v podobných rolích
· dobrá znalost Microsoft Office
· organizační schopnosti, pečlivost, spolehlivost, rychlá reakce