Asistent technického ředitele - vedoucí údržby
O pozici
Pracovní nabídka
Zajišťování celkového technického stavu komplexu hotelů skupiny Olympik, provozu, pravidelné údržby a oprav technických zařízení.
Komunikace s orgány státní správy, servisními firmami, dodavateli, asistence při vedení týmu údržby.
Řešení havarijních stavů a krizových situací.
Evidence a správa majetku (pravidelný reporting, vedení provozní dokumentace, archivace, revize, kontrolní činnost, údržbové práce)
Požadujeme
SŠ /VŠ vzdělání technického směru.
Praxe v oboru správy majetku (hotelový provoz výhodou).
Schopnost samostatné práce, zodpovědnost, dobré komunikační dovednosti, organizační schopnosti, technické myšlení.
Řidičský průkaz sk B.
Ochotu pracovat flexibilně dle potřeb provozu.
MS Office pokročilý.
Nabízíme
Pracovní poměr na hlavní pracovní úvazek. 4 týdny dovolené. Závodní stravování, kafeterie, notebook, mobilní telefon. Příspěvek na penzijní připojištění. Stabilita zaměstnání. Nástup možný ihned