Manažer*ka spolupráce se školami a (mezi)národních partnerství
O pozici
Pracovní nabídka
Jsme nevládní nezisková organizace, která se od roku 1991 zabývá mezinárodním dobrovolnictvím a mezikulturním vzděláváním. Naším posláním je prostřednictvím dobrovolnických projektů, vzdělávacích programů a kampaní podporovat rozvoj tolerantní otevřené společnosti a aktivního odpovědného přístupu k okolnímu světu nejen v Česku, ale i na celém světě. Aktuálně hledáme manažera*ku vzdělávání.
Pracovní náplň:
- KA2/ CERV a podobné projekty - lead role INEXu (především zaměřených na recognition) 45 %: psaní projektové žádosti, komunikace s donorem, koordinace realizace projektu, pořádání a facilitace partnerských setkání, správa budgetu, evaluace projektu a psaní závěrečné zprávy, delegace práce na KA2 projektech.
- KA2/ CERV a podobné projekty - partnerská role INEXu 5 %: pořádání partnerských setkání, správa budgetu, delegace práce a výstupů.
- Spolupráce se školami /institucemi 15 %: domlouvat a realizovat spolupráce se školami a institucemi, lobbovat za dobrovolnictví odměněné ECTS kredity na školách, propagace a prezentace výsledků dopadu, prezentace výsledků a hledání spoluprací v IVS sítích.
Ostatní agenda 35 %:
- Měření dopadu projektů a programů INEXu: nastavení dlouhodobé strategie, nastavení sběru dat, vyhodnocování dat, prezentace dat různým stakeholderům
- IM-PROVE: dlouhodobá strategie IM-PROVE, hledání a zjišťování finančních zdrojů, strategie propagace IM-PROVE, komunikace s vývojáři.
- Vedení stážujících.
- Práce na strategii organizace a konzultace s MNG o celoorganizačních cílích.
- Navrhování zdrojů financování pro spolupráce se školami.
- Zastupování v dalších institucích.
- Aktivní účast na týmových schůzkách a občasná účast na schůzkách sekcí.
- Monitoring na workcampech.
- Práce s Radou organizace.
- Networking a přinášení i nefinančních spoluprací.
- Vyhodnocení toho, co nefunguje v rámci agendy, navrhování strukturálních systematických změn a postupů.
Požadujeme:
- Souznění s vizí organizace.
- Zkušenosti s psaním grantových žádostí, vedením, reportováním a vyhodnocováním Erasmus+ a/nebo jiných mezinárodních projektů min. 1 rok.
- Zkušenosti s facilitací a metodikou vzdělávacích akcí, vedením lidí, projektovým plánováním a event managementem min. 2 roky.
- Hlubší zájem o témata spojená s činností organizace - mezinárodní dobrovolnictví, mezikulturní a globální vzdělávání, aktivizace mladých lidí apod.
- Schopnost vést a motivovat, aktivní a samostatný přístup k práci, komunikativnost, zodpovědnost, reprezentativnost, spolehlivost a týmového ducha.
- Dobrá znalost českého i anglického jazyka (slovem i písmem).
- Výhodou: znalost finančních procesů.
Nabízíme:
- Práci na plný úvazek v naší útulné pražské kanceláři, která se nachází poblíž Náměstí míru (dog-friendly).
- Vysoká míra časové flexibility a možnost home office.
- Finanční ohodnocení 35-45 tis. brutto na HPP podle zkušeností.
- Smysluplnou, zajímavou a pestrou práci v zavedené neziskové organizaci, příležitost podílet se na rozvoji organizace.
- Prostor pro profesní růst, osobní rozvoj a další vzdělávání.
- Zahraniční pracovní cesty.
- 5 týdnů dovolené, a pokud týden strávíš dobrovolničením, dáme ti jeden navíc.
- Stravenkový paušál.
Výběrové řízení je dvoukolové. Kandidáti*ky, kteří splňují požadavky, dostanou k vypracování písemné úkoly. Vybraní kandidáti*ky pak budou pozváni na osobní pohovory, které proběhnou 21.-25. 10. 2024. Nástup dle dohody poté.
Životopis a motivační dopis (max. 1 strana A4) Nebo místo motivačního dopisu nahraj video (max. 2 minuty). Nejpozději do 14. října 2024.