Manažer*ka spolupráce se školami a (mezi)národních partnerství

Jméno/Firma
INEX - Sdružení dobrovolných aktivit, z. s.
Pracoviště
Varšavská 249/30, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Školství a vzdělávání
Vytvořeno
25. 9. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Jsme nevládní nezisková organizace, která se od roku 1991 zabývá mezinárodním dobrovolnictvím a mezikulturním vzděláváním. Naším posláním je prostřednictvím dobrovolnických projektů, vzdělávacích programů a kampaní podporovat rozvoj tolerantní otevřené společnosti a aktivního odpovědného přístupu k okolnímu světu nejen v Česku, ale i na celém světě. Aktuálně hledáme manažera*ku vzdělávání.

Pracovní náplň:

  • KA2/ CERV a podobné projekty - lead role INEXu (především zaměřených na recognition) 45 %: psaní projektové žádosti, komunikace s donorem, koordinace realizace projektu, pořádání a facilitace partnerských setkání, správa budgetu, evaluace projektu a psaní závěrečné zprávy, delegace práce na KA2 projektech.
  • KA2/ CERV a podobné projekty - partnerská role INEXu 5 %: pořádání partnerských setkání, správa budgetu, delegace práce a výstupů.
  • Spolupráce se školami /institucemi 15 %: domlouvat a realizovat spolupráce se školami a institucemi, lobbovat za dobrovolnictví odměněné ECTS kredity na školách, propagace a prezentace výsledků dopadu, prezentace výsledků a hledání spoluprací v IVS sítích.

Ostatní agenda 35 %:

  • Měření dopadu projektů a programů INEXu: nastavení dlouhodobé strategie, nastavení sběru dat, vyhodnocování dat, prezentace dat různým stakeholderům
  • IM-PROVE: dlouhodobá strategie IM-PROVE, hledání a zjišťování finančních zdrojů, strategie propagace IM-PROVE, komunikace s vývojáři.
  • Vedení stážujících.
  • Práce na strategii organizace a konzultace s MNG o celoorganizačních cílích.
  • Navrhování zdrojů financování pro spolupráce se školami.
  • Zastupování v dalších institucích.
  • Aktivní účast na týmových schůzkách a občasná účast na schůzkách sekcí.
  • Monitoring na workcampech.
  • Práce s Radou organizace.
  • Networking a přinášení i nefinančních spoluprací.
  • Vyhodnocení toho, co nefunguje v rámci agendy, navrhování strukturálních systematických změn a postupů.


Požadujeme:

  • Souznění s vizí organizace.
  • Zkušenosti s psaním grantových žádostí, vedením, reportováním a vyhodnocováním Erasmus+ a/nebo jiných mezinárodních projektů min. 1 rok.
  • Zkušenosti s facilitací a metodikou vzdělávacích akcí, vedením lidí, projektovým plánováním a event managementem min. 2 roky.
  • Hlubší zájem o témata spojená s činností organizace - mezinárodní dobrovolnictví, mezikulturní a globální vzdělávání, aktivizace mladých lidí apod.
  • Schopnost vést a motivovat, aktivní a samostatný přístup k práci, komunikativnost, zodpovědnost, reprezentativnost, spolehlivost a týmového ducha.
  • Dobrá znalost českého i anglického jazyka (slovem i písmem).
  • Výhodou: znalost finančních procesů.

Nabízíme:

  • Práci na plný úvazek v naší útulné pražské kanceláři, která se nachází poblíž Náměstí míru (dog-friendly).
  • Vysoká míra časové flexibility a možnost home office.
  • Finanční ohodnocení 35-45 tis. brutto na HPP podle zkušeností.
  • Smysluplnou, zajímavou a pestrou práci v zavedené neziskové organizaci, příležitost podílet se na rozvoji organizace.
  • Prostor pro profesní růst, osobní rozvoj a další vzdělávání.
  • Zahraniční pracovní cesty.
  • 5 týdnů dovolené, a pokud týden strávíš dobrovolničením, dáme ti jeden navíc.
  • Stravenkový paušál.

Výběrové řízení je dvoukolové. Kandidáti*ky, kteří splňují požadavky, dostanou k vypracování písemné úkoly. Vybraní kandidáti*ky pak budou pozváni na osobní pohovory, které proběhnou 21.-25. 10. 2024. Nástup dle dohody poté.


Životopis a motivační dopis (max. 1 strana A4) Nebo místo motivačního dopisu nahraj video (max. 2 minuty). Nejpozději do 14. října 2024.